Občina Laško tako poziva Vlado RS, da se postopki umeščanja v prostor nadaljujejo z javno razgrnitvijo študij variant in okoljskega poročila osrednjega dela 3. razvojne osi, z usklajevanjem pripomb, izdelavo predloga najugodnejše variante in sprejetjem le tega s strani Vlade RS v letu 2016. V ta namen naj se v proračunu RS zagotovijo potrebna finančna sredstva in sicer že v letih 2016 in 2017. Po potrditvi najugodnejše variante, pri čemer bi postopki morali potekati hitro in prioritetno, pa se naj razpiše izdelava državnega prostorskega načrta (DPN), za katerega naj se zagotovijo finančna sredstva v potrebni višini in sicer v proračunih za leti 2017 ter 2018 in nadaljnjih. Vlada RS bi morala potrditi DPN v letu 2018 ali 2019 oz. čim prej, da bi se omogočili nadaljnji postopki za pridobivanje gradbenih dovoljenj in dejanski pričetek gradnje trase. Vlada naj uvrsti 3. razvojno os med razvojne prioritete tudi v smislu pridobivanja evropskih sredstev za tovrstne namene, ker ocenjujemo, da gre za širši evropski koridor, ki bi moral povezovati Avstrijo in tudi širšo osrednjo Evropo ter Slovenijo in Hrvaško.
Občinski Svet sprejel Memorandum o 3. razvojni osi
Občina Laško tako poziva Vlado RS, da se postopki umeščanja v prostor nadaljujejo z javno razgrnitvijo študij variant in okoljskega poročila osrednjega dela 3. razvojne osi, z usklajevanjem pripomb, izdelavo predloga najugodnejše variante in sprejetjem le tega s strani Vlade RS v letu 2016. V ta namen naj se v proračunu RS zagotovijo potrebna finančna sredstva in sicer že v letih 2016 in 2017. Po potrditvi najugodnejše variante, pri čemer bi postopki morali potekati hitro in prioritetno, pa se naj razpiše izdelava državnega prostorskega načrta (DPN), za katerega naj se zagotovijo finančna sredstva v potrebni višini in sicer v proračunih za leti 2017 ter 2018 in nadaljnjih. Vlada RS bi morala potrditi DPN v letu 2018 ali 2019 oz. čim prej, da bi se omogočili nadaljnji postopki za pridobivanje gradbenih dovoljenj in dejanski pričetek gradnje trase. Vlada naj uvrsti 3. razvojno os med razvojne prioritete tudi v smislu pridobivanja evropskih sredstev za tovrstne namene, ker ocenjujemo, da gre za širši evropski koridor, ki bi moral povezovati Avstrijo in tudi širšo osrednjo Evropo ter Slovenijo in Hrvaško.