Na predlog občinskih svetnic Marije Zupanc in Tatjane Seme (SMC – stranka modernega centra) je Občinski svet Občine Laško predlagani dnevni red 8. seje, ki je bila 30. 9. 2015, razširil s predlogom Memoranduma o 3. razvojni osi – osrednji del. Memorandum je potrdil z večino glasov.
Predlagani memorandum pomeni odraz jasnega in nedvoumnega interesa Občine Laško k uvrstitvi trase osrednjega dela tretje razvojne osi na način, da bo trasa na avtocesto A-1 Maribor-Ljubljana priključena pri Celju, se preko Celja nadaljevala proti Laškem in nadalje na jug proti Novemu mestu ter da se postopki umeščanja v prostor nemudoma nadaljujejo s ciljem čim prejšnjega začetka gradnje predvidene prometne povezave.
Osrednji del 3. razvojne osi je za Laško in širšo vključeno regijo izjemnega pomena za vsestranski ter skladen razvoj območij s skupnimi prostorskimi in razvojnimi značilnostmi ter k njihovi navezavi na regionalni, državni in evropski prometni sistem. Lokalno pa je takšna prometna povezava izjemnega pomena zaradi povezave med Laškim in Celjem kakor tudi povezanosti občine z Zasavjem, Posavjem in Dolenjsko, kjer so obstoječe prometne povezave izredno slabe. Nova prometna povezava bi zagotovila pogoje za pospešen gospodarski razvoj ter izboljšala dostopnost do trgov, mobilnost in konkurenčnost. Nadalje je predvideno povezovanje proizvodno-storitvenih sistemov v oskrbne verige, povečanje stopnje učinkovitosti industrije, pospešitev internacionalizacije, prihod novih podjetij in prebivalstva na področje ter pospešen razvoj turizma.
Občina Laško tako poziva Vlado RS, da se postopki umeščanja v prostor nadaljujejo z javno razgrnitvijo študij variant in okoljskega poročila osrednjega dela 3. razvojne osi, z usklajevanjem pripomb, izdelavo predloga najugodnejše variante in sprejetjem le tega s strani Vlade RS v letu 2016. V ta namen naj se v proračunu RS zagotovijo potrebna finančna sredstva in sicer že v letih 2016 in 2017. Po potrditvi najugodnejše variante, pri čemer bi postopki morali potekati hitro in prioritetno, pa se naj razpiše izdelava državnega prostorskega načrta (DPN), za katerega naj se zagotovijo finančna sredstva v potrebni višini in sicer v proračunih za leti 2017 ter 2018 in nadaljnjih. Vlada RS bi morala potrditi DPN v letu 2018 ali 2019 oz. čim prej, da bi se omogočili nadaljnji postopki za pridobivanje gradbenih dovoljenj in dejanski pričetek gradnje trase. Vlada naj uvrsti 3. razvojno os med razvojne prioritete tudi v smislu pridobivanja evropskih sredstev za tovrstne namene, ker ocenjujemo, da gre za širši evropski koridor, ki bi moral povezovati Avstrijo in tudi širšo osrednjo Evropo ter Slovenijo in Hrvaško.
