Priznanja zaposlenim v gostinstvu, turizmu in hotelirstvu so zaradi visoke stopnje strokovnosti, pripadnosti, gostoljubnosti in izjemnega prispevka prejeli: vodja kuhinje v hotelu Zdravilišče Laško Slavica Deželak, vodja izmene v strežbi v hotelu Thermana Park Martin Skale in vodja programov hotelirstvo in kongres Metka Krivec.
METKA KRIVEC, vodja programa hotelirstvo in kongresni turizem, je v podjetju Thermana zaposlena 31 let. V zadnjih letih je vodenje kongresne dejavnosti uspešno dopolnjevala tudi z vodenjem programa hotelirstva. Pri svojem delu izkazuje skrb za gosta, visok nivo kvalitete pa je kot odgovoren vodja prenašala tudi na naslednje generacije. Metka Krivec je zaslužna uveljavljanje trajnostnega vidika delovanja v družbi Thermana. V 2010 je bila nosilka projekta za pridobitev naziva Eko marjetica, ki smo ga v 2019 pod njenim vodstvom ponovno certificirali. Z razmišljanjem o ekološkem ozaveščanju naših gostov je prispevala tudi k trajnostni kampanji v interni komunikaciji, ki poteka pod sloganom #Respect
SLAVICA DEŽELAK je vodja kuhinje hotela Zdravilišče Laško. Kot strokovni kuharski vodja je pri svojem delu visoko profesionalna, samoiniciativna, odgovorna in inovativna. Pri pripravi kulinarične ponudbe skladno s strategijo podjetja razmišlja trajnostno, vključujoč lokalne dobavitelje in sezonskost živil, obenem pa z racionalno organizacijo pravilno načrtuje jedilnike in njihovo pripravo z namenom čim manjše količine ostankov hrane. Je odgovoren vodja, ki s svojim strokovnim pristopom navdušuje mlajše generacije v kuhinji in jih vzpodbuja k ustvarjanju. Svoje znanje kot mentorica uspešno predaja mlajšim generacijam. Je pripadna in v podjetju Thermana zaposlena že več kot 35 let.
MARTIN SKALE je vodja izmene v strežbi v hotelu Thermana Park Laško. Pri svojem delu je strokoven, odgovoren, samostojen in samoiniciativen. Je pripaden podjetju, v katerem je zaposlen že več kot 35 let. Svoje delo opravlja profesionalno in z največjo mero odgovornosti. Svoje znanje z mentorstvom tudi uspešno predaja mlajšim generacijam. Martin Skale je med našimi gosti zelo priljubljen, saj je vselej prijazen, strokoven in ustrežljiv. Pri svojem delu izkazuje veliko mero gostoljubnosti in premore izjemen občutek za gosta. Zaradi slednjega je bil vključen tudi v več promocijskih kampanj, ki so predstavljale gostoljubje družbe Thermana in destinacije Laško.
Med posamezniki, zaslužnimi za prispevek k razvoju turizma je Turistično gostinska zbornica Slovenije včeraj nagradila Boštjana Vrščaja, predsednika Turističnega društva Laško, gonilno silo raznovrstnih dogodkov in prireditev, namenjenih turistični promociji Laškega ali ustvarjanju prijetnega vzdušja v Laškem za prebivalce - domačine. Z ženo Katarino sta z butično trgovinico Katka, ki predstavlja eno osrednjih točk za turiste ob obisku centra Laškega na svojstven način prispevala k revitalizaciji mestnega jedra Laškega, s svojo neposrednostjo in neizmerno energijo pa išče vedno nove poti in ideje za promocijo Laškega.
Priznanje je prejel tudi chef Marko Pavčnik in njegova restavracija Pavus na Starem gradu Laško, ki letos obeležuje deset let delovanja. V tem času je chef Pavčnik s svojo ekipo Laško postavil na kulinarični zemljevid Slovenije in ga z umestitvijo v številne gastronomske vodnike približal tudi kulinaričnim navdušencem. Marko Pavčnik pri svojem kulinaričnem ustvarjanju rad vključuje divjo hrano in lokalne elemente, kot je kulinarika s pivom in certificirani pridelki, ki nosijo certifikat kakovosti kolektivne blagovne znamke Okusiti Laško. V letu 2019 je restavracija Pavus postala Hiša gastronomije Okusiti Laško, ki s svojim trajnostnim pristopom daje še dodaten vzgib za obisk. Chef Pavčnik je ob svoji gastronomski vlogi prevzel tudi vlogo enega od ambasadorjev destinacije Laško in je vključen v raznovrstne projekte, katerih namen je večanje prepoznavnosti destinacije Laškega.