Strategija slovenskega turizma za obdobje 2022-2028 narekuje povezanost in usklajeno delovanje deležnikov v slovenskem turizmu, ki je ključnega pomena za uspešno doseganje konkurenčnosti slovenskega turizma. Ključna naloga regijskega združevanja je gradnja močnejše mednarodne konkurenčne pozicije, in sicer z oblikovanjem destinacijskih znamk, skupno promocijo ter tržnimi aktivnostmi na mednarodnih trgih. Regionalne organizacije bodo prevzemale tudi funkcijo interesnega in produktnega povezovanja, podpiranja rasti kakovosti storitev in dodane vrednosti v regiji ter reševanja zahtevnejših razvojnih in infrastrukturnih problemov.
Strategija spodbuja organsko in produktno povezovanje destinacij v regijo, zato želimo v letu 2023 destinaciji Laško in Celje zastaviti osnovo regijskega povezovanja. V Rimskih termah so se tako na delovnem srečanju mudili župan Občine Laško Marko Šantej, župan Mestne občine Celje Matija Kovač ter predstavniki STIK-a Laško in Zavoda Celeia.