Javna naročila, razpisi in nepremičnine
Sanacija usada na cesti JP 701990 Podvoz-Vrtnarija
SANACIJA USADA NA CESTI JP 701990 PODVOZ-VRTNARIJA
Razpisno dokumentacijo ponudniki prevzamejo preko spletne strani http://www.lasko.si, rubrika javna javna naročila, razpisi in nepremičnine.
1. Ponudnik Na javnem razpisu lahko konkurira vsak gospodarski subjekt, ki je registriran za dejavnost, ki je predmet razpisa in ima za opravljanje te dejavnosti vsa predpisana dovoljenja.
Ponudbo lahko predloži tudi skupina gospodarskih subjektov. Ne glede na predložitev skupne ponudbe gospodarski subjekti odgovarjajo naročniku neomejeno solidarno. Skupna ponudba mora biti pripravljena v skladu z navodili iz te razpisne dokumentacije.
2. Predmet javnega naročila Predmet javnega naročila je sanacija usada na cesti JP 701990 Podvoz-Vrtnarija.
Opis predmeta javnega naročila in zahteve naročnika so navedeni v razpisni dokumentaciji. Javno naročilo ni razdeljeno v sklope, zato lahko ponudniki oddajo ponudbo samo za celotno javno naročilo.
Variantne ponudbe niso dopustne in jih naročnik v primeru prejema ne bo upošteval.
Ponudbena dokumentacija mora biti pripravljena v skladu z določili razpisne dokumentacije.
Javno naročilo je v skladu z 12. členom ZJN-2 objavljeno na Portalu javnih naročil.
Za pravočasno oddano ponudbo se šteje ponudba, ki je prispela po pošti na naslov naročnika ali je oddana osebno do 20.9.2013 do 10.00 ure. Ponudbe prispele ali oddane po tem roku, bo naročnik štel za prepozne in jih neodprte vrnil pošiljatelju.
3. Javno odpiranje ponudb Javno odpiranje ponudb bo 20.9.2013 ob 12.00 uri v sejni sobi Občine Laško, Mestna ulica 2, Laško.
Odpiranje ponudb bo vodila strokovna komisija imenovana s strani naročnika.
Predstavniki ponudnikov se na javnem odpiranju ponudb naročniku izkažejo s pisnim pooblastilom za zastopanje ponudnika. Pooblastila ne rabijo predstavniki ponudnikov, ki so registrirani za zastopanje. Nepooblaščeni predstavniki ponudnikov ne morejo opravljati dejanj, ki pomenijo zastopanje ponudnika. V skladu s 76. členom ZJN-2 se bo o odpiranju ponudb vodil zapisnik. V kolikor naročnik ne vroči zapisnika pooblaščenim predstavnikom ponudnikov na odpiranju ponudb, ga bo najkasneje v treh delovnih dneh posredoval vsem ponudnikom.
4. Pogajanja Takoj po javnem odpiranju ponudb, se pravi 20.9.2013, bo naročnik s ponudniki izvedel pogajanja, pogajanja bodo potekala izključno o spremembi ponujene cene.
Pogajanj s strani ponudnika se mora udeležiti oseba, ki je pooblaščena za spremembo ponujene cene in mora pred pričetkom pogajanj strokovni komisiji izročiti ustrezno pooblastilo. S seboj mora imeti tudi veljaven žig podjetja, ki ga zastopa.
Na samih pogajanjih bo možno podati dodaten popust.
5. Protokol pogajanj Ponudnika je naročnik seznanil, da je pred izvedbo pogajanj potrebno oddati pisno ponudbo v skladu z navodili, na samih pogajanjih pa je možno podati dodaten popust na svojo ponudbeno ceno iz pisne ponudbe.
Pogajanja bodo potekala izključno o spremembi ponujene cene (cena brez DDV).
Predstavnik ponudnika je pred začetkom pogajanj komisiji dolžan predložiti pooblastilo, da se v imenu in za račun podjetja, ki ga zastopa, udeležuje pogajanj. S seboj mora imeti tudi veljaven žig podjetja, ki ga zastopa.
Pogajanja bodo potekala po naslednjem protokolu: • pogajanja bodo potekala v večih krogih in sicer bodo trije krogi pogajanj; • o pogajanjih se bo vodil zapisnik, katerega priloga bodo pogajalni listi; • pogajanja bodo potekala v istem prostoru hkrati z vsemi ponudniki; • naročnik bo vsem ponudnikom pred začetkom posameznega kroga pogajanj razdelil pogajalne liste, vsak ponudnik bo nato imel 5 minut časa, da na svoj pogajalni list vpiše svojo ceno, ki jo nudi v tistem krogu, ter podpiše in požigosa list; • ponudnik lahko na pogajalni list vpiše samo enako ali pa nižjo ceno kot jo je nudil v pisni ponudbi oz. predhodnem krogu, v nasprotnem primeru se nova cena ne upošteva; • po zaključku vsakega kroga bo naročnik zbral vse pogajalne liste in ponudnike seznanil le z najnižjo ceno v tistem krogu; • po zaključku zadnjega, se pravi tretjega, kroga pogajanj bodo predstavniki vseh ponudnikov, ki so bili udeleženi na pogajanjih o ceni, seznanjeni s končnimi ponudbenimi cenami vseh ponudnikov; • strokovna komisija ponudnikom v času poteka posameznega kroga ne bo sporočala cen drugih ponudnikov; • v prostoru, v katerem bodo tekla pogajanja, ne bo dovoljeno uporabljati telekomunikacijskih naprav.
V primeru, da se predstavnik ponudnika ne bo udeležil pogajanj ali pred pričetkom pogajanj strokovni komisiji ne bo izročil pooblastila, iz katerega bo nedvoumno razvidno, da je pooblaščen za spremembo ponudbene cene, se bo štelo, da je njegova končna ponudbena vrednost cena iz njegove pisne ponudbe ob upoštevanju popravkov zaradi računskih napak v postopku analize predloženih ponudb.
V primeru, da bo predstavnik ponudnika zapustil pogajanja pred zadnjim krogom pogajanj, se bo štelo, da je njegova končna ponudbena cena enaka ceni iz kroga pogajanj, po katerem je predstavnik zapustil pogajanja.
Vse morebiti ugotovljene računske napake v predračunu, ki bi predstavljale povečanje vrednosti, se ne upoštevajo in gredo v škodo ponudnika.
Pred podpisom pogodbe je ponudnik naročniku dolžan predložiti ponudbeni predračun po posameznem sklopu usklajen z izpogajano ceno in odpravljenimi morebitnimi računskimi napakami.
6. Dodatne informacije Kontaktni osebi naročnika sta Ljubica Vižintin, telefonska številka +386 3 7338 737, elektronski naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. in Boštjan Polajžar, telefonska številka +386 3 7338 735, elektronski naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
Ponudniki razpisno dokumentacijo prevzamejo preko spletne strani http://www.lasko.si ali na naslovu Občina Laško, Mestna ulica 2, 3270 Laško, telefon (03) 7338 700, telefaks (03) 7338 715, elektronski naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
župan Občine Laško
Franc Zdolšek
Razpisna dokumentacija