Slovenska turistična organizacija je v aprilu objavila Javni razpis za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji v letu 2022, namenjen vodilnim turističnim destinacijam, s katerim se želi spodbuditi promocijo trajnostno naravnane turistične ponudbe in spodbuditi digitalno preobrazbo vodilnih destinacij.
STIK Laško je kot nosilec razvoja in promocije turizma vodilne destinacije Laško s prijavo projekta Promocija destinacije Laško v letu 2022 kandidiral na prvem prijavnem roku in uspešno pridobil maksimalno vrednost dodeljenih sredstev sofinanciranja v višini 31.000 € (brez DDV). V sodelovanju s strokovnjaki s področja digitalnega marketinga in ključnimi deležniki na področju turizma v destinaciji je bila pripravljena in v sredini junija lansirana inovativna promocijska kampanja »Poiščeš Zlatolasko, spoznaš zlato Laško«. Promocijske aktivnosti se izvajajo v on-line in off-line medijih na slovenskem in dveh prednostnih tujih trgih (Italija, Avstrija). Promocija poleg primarnega produkta zdravje in dobro počutje vključuje tudi predstavitev produktov z višjo dodano vrednostjo, primernih za zahtevnega obiskovalca, ki išče avtentična, lokalna in edinstvena doživetja in jih je mogoče doživeti skozi vse leto.
Skupna vrednost sofinanciranja vseh destinacij iz naslova razpisa znaša 1.200.000 €, delež sofinanciranja destinacij pa je enoten in znaša 90 % vseh upravičenih stroškov.