Page 8 - Laski_Bilten_st65_NR
P. 8
OBČINSKA UPRAVA
– pri bodočem Turistično-informacijs- Ministrstvo za infrastrukturo je pro- vajalca vzpostavitve sistema javnih koles,
kem centru v Rimskih Toplicah. jekt odobrilo, skupna vrednost projekta z namenom poenotenja sistema ter s tem
je ocenjena na 164.425 EUR, predvidena medobčinske mobilnosti in razvoja tu-
Vsaka postaja ima 6 priklopnih mest, višina sofinanciranja znaša 64.543 EUR. rizma.
od tega 3 za mehanska kolesa in 3 za elek- Občina Laško, skupaj z Mestno občino Vzpostavitev sistema v občini Laško je
trična kolesa. V okviru operacije je pred- Celje in nekaterimi občinami v Savinjski predvidena do oktobra 2018.
viden nakup 10 mehanskih (navadnih) regiji (Žalec, Šentjur, Štore …) priprav-
in 10 električnih koles. lja javno naročilo za izbiro skupnega iz- Mag. Sandra Barachini
INFRASTRUKTURA NA MARIJA
GRADCU
Že vrsto let je Marija Gradec pomembna infrastrukturna
točka, ki jo je potrebno urediti in s tem zagotoviti ustrezne
državne, regijske in lokalne povezave na tem delu laške občine.
Vemo, da ni prave cestne povezave Laškega in vzhodnega dela
občine ter širšega kozjanskega območja. Temu botruje neustre-
zen podvoz, ki nima pravih gabaritov (višine, širine, radiji),
prav tako ni sprejemljiv iz vidika poplavne varnosti.
Zato je občina Laško pričela že v letu 2001 z resnejšimi pro-
storskimi umestitvami protipoplavnih ukrepov ter sprejela lo-
kacijski načrt od železniškega mostu v Laškem z rešitvami ma- Stroji so »zabrneli« …
rijagraškega ovinka vse do potrebnih ukrepov na Savinji do
Udmata. Del protipoplavnih ureditev je država uredila v letu drugem letu bo zahtevala obvoze in strpne udeležence v pro-
2012 s prestavitvijo marijagraškega ovinka za 60 metrov. Tako metu. V letu 2019 se predvideva nadaljevanje gradnje novega
je tok reke bolj ugoden s strani dinamike vod, kar se odraža v podvoza, tokrat pod desnim tirom proge ter gradnja drugega
znižanju visokih vod za 30 cm. mostu preko Lahomnice z vsemi ostalimi navezavami in ure-
Prav tako je občina od leta 2007 do 2015 vodila aktivnosti ditvami na Marija Gradcu. Meja obdelave je do gostilne Čater.
za prostorsko umestitev infrastrukture v prostor z Odlokom o Prav tako pa istočasno potekajo usklajevanja med Ministrstvom
spremembah in dopolnitvah Odloka o lokacijskem načrtu ure- za infrastrukturo ter občino za podpis protokola o nadaljevanju
ditve Savinje Laško–Udmat. S tem je bila podana zakonska pod- aktivnosti za predvideno ureditev ceste skozi Marija Gradec z
laga za: ostalimi urbanimi ureditvami za nemoteno delovanje kraja in
– izgradnjo novih dveh mostov na reki Lahomnici, prebivalcev Marija Gradca.
– izgradnjo nove povezovalne ceste A med gostilno Bezgovšek Za gradnjo 3. mostu preko Savinje se projekti PGD zaključu-
ter prostorom proti javni poti proti Radobljam med železni- jejo, urejajo se katastrske zadeve in odkupi, tako da je predviden
ško progo in reko Savinjo, začetek gradnje mostu v letu 2019.
– izgradnjo novega podvoza proti Marija Gradcu pod žel. pro- Občina načrtuje pričetek gradnje kanalizacijskega omrežja v
go z vsemi ostalimi navezavami infrastrukture, letošnjem letu na območju Marija Gradca.
– izgradnjo novega mostu preko reke Savinje v skupni dolžini Luka Picej
110 metrov z vmesno podporo na sipini reke.
V teh dneh so izvajalci pričeli s pripravljalnimi deli za izgra-
dnjo ceste A med reko Savinjo in železniško progo z mostom
čez Lahomnico. Po Pivu in cvetju se bo pričela gradnja novega
podvoza pod žel. progo pod levim tirom. Glavnina dogajanja v
Tretji most preko Savinje v Marija Gradcu iz južne smeri
Infrastrukturne ureditve na območju Marija Gradca Tretji most preko Savinje v Marija Gradcu iz vzhodne smeri
8