Page 53 - LaskiBilten_st87_NR
P. 53
VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE
Teden otroka na Podružnični šoli
Vrh nad Laškim
Igra ni le igranje, veselje, smeh, spleta-
nje prijateljskih vezi, razvijanje domišlji-
je in razigranost. Igra nas povezuje in je
primerna za vse starosti. Je tudi potreb-
na, da pozabimo na čas, ki smo ga preži-
veli drugače, večinoma vsak zase, na svo-
jem domu.
Na začetku tedna smo skupaj naredi-
li načrt t. i. igralnega tedna. Vsi smo se
strinjali, da želimo biti kar največ zunaj,
se učiti na prostem, v naravi, se veliko gi-
bati, ustvarjati, skratka, teden preživeti nimivimi skodelicami in čajniki smo si pnica, vstopnina pa nasmeh, kokice in
drugače kot običajno. pripravili čisto pravo čajanko in v njej kokakola za prijetno in pravo vzdušje ob
Sončni torek je bil v celoti namenjen uživali. Za posebno vzdušje je poskrbela gledanju filma Robinson Crusoe.
igri na prostem. Ni bilo samo igranje, učiteljica Nina, ki nam je ob svojih čudo- Polni novih idej in prijetnih občutkov
ampak tudi risanje ter barvanje talnih vitih ilustracijah in s pomočjo namizne- komaj čakamo na nove dogodivščine.
družabnih iger. Sreda je bila pravljična ga odra kamišibaj povedala pravljico. Po- Upamo, da vam jih kmalu predstavimo.
in prepletena z ustvarjanjem. Vsak si je sebno presenečenje je sledilo ob koncu
izdelal svojo lutko lisičko. Četrtek je bil tedna. V petek smo imeli v učilnici 3. in Marija Kotar,
dišeč in omamen. Z domačimi čaji, za- 4. razreda čisto pravi kino. Prava vsto- PŠ Vrh nad Laškim
Mednarodni dan prijaznosti
Vsako leto se radi odzovemo, letos
pa se nam je to zdelo še toliko bolj po-
membno. Kaj? Sodelovati v akciji or-
ganizacije Humanitarček ob medna-
rodnem dnevu prijaznosti. Žal tudi mi
opažamo, da prijaznost ni več pogosta
vrednota oz. vrlina, a ne bomo dopustili, da izgine. Zanjo se
trudimo vsak dan, tokrat pa smo se dela lotili posebej skrbno.
Učenci so najprej doma nabrali kamenčke, jih očistili in pri-
nesli v šolo. Potem smo jih pobarvali. Koliko sproščenega kle-
peta, ustvarjalnega nemira in uživanja je bilo vmes! Kar nismo
se naveličali, tako je bilo luštno. Sledilo je zbiranje predlogov,
kakšne prijazne misli in besede bi na kamenčke zapisali - kaj
prijaznega želimo tistemu, ki bo kamenček našel. V 1., 2. in
3. razredu sva pri zapisovanju še pomagali učiteljici, v 4. in 5.
razredu pa so se tudi zapisa lotili učenci sami. Koliko dobrote in
prijaznosti vre iz naših otrok! menčke, smo zložili v košarice, jih opremili s kartončki in se
Potem pa je prišel dan D - 12. 11., dan pred mednarodnim podali na tajno misijo - podtaknimo prijaznost v okoliške do-
dnevom prijaznosti. Ker na soboto nimamo te možnosti, smo move! Učenci so tiho kot miške hodili po okolici šole v sprem-
se na teren odpravili dan prej. Naše, s prijaznostjo polne ka-
stvu učiteljic in skrbno „podtikali“ kamenčke s kartončki - kar
nekajkrat več smo jih razdelili kot je učencev na naši podružni-
ci! Videti te izraze, slišati te besede, pogovore ... Verjemite, želeli
bi si biti zraven.
Po končani poti smo se vrnili nazaj v šolo, kjer nas je že ča-
kalo kosilo, po kosilu pa ... Bumerang efekt, ki te ogreje, gane
in se vtisne globoko, globoko. Prijaznost se je začela vračati!
Naše sosede so se otrokom zahvalile s sladkimi dobrotami, za
učiteljice poskrbele s kavico, posebej ganljivo pa je bilo pismo,
ki nas je pustilo brez besed. Res smo važni zaradi vsega tega, saj
se je potrdil rek, da se dobro z dobrim vrača. In mi se drugačne
igre sploh ne gremo več.
Naj bo vsak dan prijazen dan!
Učenci in učitelji PŠ Zidani Most
53