Page 36 - LaskiBilten_st98_NR
P. 36
ZDRAVSTVO
Kaj je dispečerska služba zdravstva? Kaj se zgodi, ko pokličete
Kaj je dispečerska služba zdravstva? 112 (klic v sili)?
Kaj se zgodi, ko pokličete
Kaj je dispečerska služba zdravstva?temu Kaj se zgodi, ko pokličete
Dispečerska služba zdravstva je posebna služba v sis
112 (klic v sili)?
nujne medicinske pomoči. Deluje neprekinjeno 24 ur, vse dni Vsak klic na številko 112 sprejme operater Regijskega
112 (klic v sili)?
Dispečerska služba zdravstva je posebna služba v sistemu
v letu. Naš cilj je, da se odzovemo na vse klice, jih celovito centra za obveščanje. Ko operater po vsebini pogovora
Dispečerska služba zdravstva je posebna služba v sistemu
nujne medicinske pomoči. Deluje neprekinjeno 24 ur, vse dni Vsak klic na številko 112 sprejme operater Regijskega
obravnavamo ter sprejmemo hitre in pravilne odločitve za zazna, da potrebujete nujno medicinsko pomoč, vas bo
nujne medicinske pomoči. Deluje neprekinjeno 24 ur, vse dni centra za obveščanje. Ko operater po vsebini pogovora
v letu. Naš cilj je, da se odzovemo na vse klice, jih celovito
Vsak klic na številko 112 sprejme operater Regijskega
Spoštovane občanke in občani, interveniranje mobilnih enot nujne medicinske pomoči na prevezal v Dispečersko službo zdravstva, kjer bo vaš klic
v letu. Naš cilj je, da se odzovemo na vse klice, jih celovito
obravnavamo ter sprejmemo hitre in pravilne odločitve za
zazna, da potrebujete nujno medicinsko pomoč, vas bo
centra za obveščanje. Ko operater po vsebini pogovora
terenu. Vse to se izvaja v okviru opredeljenih normativov. prevzel zdravstveni dispečer.
obravnavamo ter sprejmemo hitre in pravilne odločitve za prevezal v Dispečersko službo zdravstva, kjer bo vaš klic
interveniranje mobilnih enot nujne medicinske pomoči na
zazna, da potrebujete nujno medicinsko pomoč, vas bo
z dnem 2. 10. 2023 se je Nujna medicinska pomoč ZD Laško Med glavne naloge dispečerske službe spadajo: prevezal v Dispečersko službo zdravstva, kjer bo vaš klic
terenu. Vse to se izvaja v okviru opredeljenih normativov.
interveniranje mobilnih enot nujne medicinske pomoči na
prevzel zdravstveni dispečer.
vključila v Dispečersko službo zdravstva (DSZ). • sprejem nujnih klicev, prevzel zdravstveni dispečer.
terenu. Vse to se izvaja v okviru opredeljenih normativov.
Med glavne naloge dispečerske službe spadajo:
Vse občane naprošamo, da v primeru nujnih, življenje ogro- Med glavne naloge dispečerske službe spadajo: Kdo so zdravstveni dispečerji?
• sprejem naročil za nenujne in sanitetne prevoze pacientov,
• sprejem nujnih klicev,
žajočih stanj VEDNO pokličejo na številko 112! • sprejem nujnih klicev, Kdo so zdravstveni dispečerji?
• sprejem naročil za nenujne in sanitetne prevoze pacientov,
Po klicu na 112 vas bo operater Regijskega centra za obvešča- • razporejanje mobilnih enot nujne medicinske pomoči, Ali se pogovori snemajo? Delo dispečerjev v Dispečerski službi zdravs
Kdo so zdravstveni dispečerji?tva opravlja-
nje, prevezal v Dispečerski center zdravstva, ki bo po pridoblje- • sprejem naročil za nenujne in sanitetne prevoze pacientov, Ali se pogovori snemajo? jo zdravstveni tehniki/medicinske sestre in diplomirani
• razporejanje nenujnih in sanitetnih prevozov,
• razporejanje mobilnih enot nujne medicinske pomoči,
nih podatkih zagotovil najustreznejši odziv intervencijskih ekip. • razporejanje mobilnih enot nujne medicinske pomoči, Vsi pogovori se lahko snemajo. Delo dispečerjev v Dispečerski službi zdravstva opravlja-
Ali se pogovori snemajo?
zdravstveniki/diplomirane medicinske sestre s specialni-
• aktivacija prvih posredovalcev,
• razporejanje nenujnih in sanitetnih prevozov,
Delo dispečerjev v Dispečerski službi zdravstva opravlja-
Priključitev Dispečerski službi zdravstva pomeni pomemben • razporejanje nenujnih in sanitetnih prevozov, jo zdravstveni tehniki/medicinske sestre in diplomirani
mi znanji s področja dispečerstva v zdravstvu.
• aktivacija prvih posredovalcev,
korak k dodatnemu izboljšanju dostopnih časov v primeru nuj- • aktivacija mobilnih enot helikopterske nujne medicinske Vsi pogovori se lahko snemajo. jo zdravstveni tehniki/medicinske sestre in diplomirani
zdravstveniki/diplomirane medicinske sestre s specialni-
mi znanji s področja dispečerstva v zdravstvu.
pomoči,
nih stanj. • aktivacija prvih posredovalcev, Vsi pogovori se lahko snemajo. zdravstveniki/diplomirane medicinske sestre s specialni-
Kaj storiti, če je linija zasedena?
• aktivacija mobilnih enot helikopterske nujne medicinske
Za nenujne telefonske posvete z zdravnikom bomo še vedno • dajanje navodil po telefonu za prvo pomoč do prihoda mi znanji s področja dispečerstva v zdravstvu.
• aktivacija mobilnih enot helikopterske nujne medicinske
pomoči,
Zakaj zdravstveni dispečerji
dosegljivi na telefonski številki 03/ 734 36 00. reševalcev. Kaj storiti, če je linija zasedena?
pomoči,
Glavna naloga dispečerske službe zdravstva se je v najkrajšem
Lokacija dežurne ambulante še naprej ostaja • dajanje navodil po telefonu za prvo pomoč do prihoda Kaj storiti, če je linija zasedena? postavljajo veliko vprašanj?
Zakaj zdravstveni dispečerji
reševalcev.
v ZD Laško. • dajanje navodil po telefonu za prvo pomoč do prihoda možnem času odzvati na vse nujne klice, saj je v primeru Zakaj zdravstveni dispečerji
postavljajo veliko vprašanj?
Glavna naloga dispečerske službe zdravstva se je v najkrajšem
reševalcev.
Več informacij: Kdaj in na katero telefonsko številko neposredne življenjske ogroženosti čas pristopa mobilne Zdravstveni dispečerji pri sprejemu in obravnavi klicev
postavljajo veliko vprašanj?
možnem času odzvati na vse nujne klice, saj je v primeru
Glavna naloga dispečerske službe zdravstva se je v najkrajšem
www.zd-lasko.si/dejavnosti/ poklicati dispečersko službo zdravstva? enote nujne medicinske pomoči pogosto ključnega pomena uporabljajo t. i. odločitvene modele. Z vprašanji, ki jih
neposredne življenjske ogroženosti čas pristopa mobilne
možnem času odzvati na vse nujne klice, saj je v primeru
nujna-medicinska-pomoc Kdaj in na katero telefonsko številko za preživetje bolnikov. Sodoben tehnološki sistem nam Zdravstveni dispečerji pri sprejemu in obravnavi klicev
zastavljajo, pridobivajo pomembne podatke, ki so jim v
neposredne življenjske ogroženosti čas pristopa mobilne
enote nujne medicinske pomoči pogosto ključnega pomena
uporabljajo t. i. odločitvene modele. Z vprašanji, ki jih
Kdaj in na katero telefonsko številko omogoča, da imajo klici v sili prednost pred ostalimi klici. Ne Zdravstveni dispečerji pri sprejemu in obravnavi klicev
poklicati dispečersko službo zdravstva?
pomoč pri hitri določitvi stopnje nujnosti in vrsti pomoči.
za preživetje bolnikov. Sodoben tehnološki sistem nam
enote nujne medicinske pomoči pogosto ključnega pomena
uporabljajo t. i. odločitvene modele. Z vprašanji, ki jih
Na številko za klic v sili 112 pokličemo vedno, kadar glede na to, se lahko zgodi, da so vsi operaterji, zdravstveni zastavljajo, pridobivajo pomembne podatke, ki so jim v
poklicati dispečersko službo zdravstva?
za preživetje bolnikov. Sodoben tehnološki sistem nam
omogoča, da imajo klici v sili prednost pred ostalimi klici. Ne
pomoč pri hitri določitvi stopnje nujnosti in vrsti pomoči.
zastavljajo, pridobivajo pomembne podatke, ki so jim v
potrebujemo nujno medicinsko pomoč (življenjsko dispečerji, zasedeni. V takšnih primerih priporočamo, da Sprejem klica z uporabo odločitvenih modelov z algoritmi
glede na to, se lahko zgodi, da so vsi operaterji, zdravstveni
omogoča, da imajo klici v sili prednost pred ostalimi klici. Ne
Na številko za klic v sili 112 pokličemo vedno, kadar
odločanja zagotavlja, da so vsi prejeti klici obravnavani
KAKO UKREPAM, ČE NENADOMA ogrožajoča zdravstvena stanja). ostanete na liniji, dokler se na vaš klic ne odzove prvi prosti pomoč pri hitri določitvi stopnje nujnosti in vrsti pomoči.
Sprejem klica z uporabo odločitvenih modelov z algoritmi
dispečerji, zasedeni. V takšnih primerih priporočamo, da
glede na to, se lahko zgodi, da so vsi operaterji, zdravstveni
potrebujemo nujno medicinsko pomoč (življenjsko
Na številko za klic v sili 112 pokličemo vedno, kadar
enako, brez možnosti subjektivnih in objektivnih
operater, zdravstveni dispečer.
odločanja zagotavlja, da so vsi prejeti klici obravnavani
Sprejem klica z uporabo odločitvenih modelov z algoritmi
ostanete na liniji, dokler se na vaš klic ne odzove prvi prosti
potrebujemo nujno medicinsko pomoč (življenjsko
ZBOLIM/SE POŠKODUJEM? ogrožajoča zdravstvena stanja). dispečerji, zasedeni. V takšnih primerih priporočamo, da dejavnikov. S takšno obravnavo klicev lahko zdravstveni
odločanja zagotavlja, da so vsi prejeti klici obravnavani
enako, brez možnosti subjektivnih in objektivnih
ostanete na liniji, dokler se na vaš klic ne odzove prvi prosti
operater, zdravstveni dispečer.
ogrožajoča zdravstvena stanja).
dispečer sprejema odločitve, kateri pacienti bodo imeli
dejavnikov. S takšno obravnavo klicev lahko zdravstveni
Ali je klic na številko 112 brezplačen? operater, zdravstveni dispečer. enako, brez možnosti subjektivnih in objektivnih
Kaj storiti, če po pomoti pokličem 112? prednostno obravnavo oziroma katera zdravstvena težava
dispečer sprejema odločitve, kateri pacienti bodo imeli
dejavnikov. S takšno obravnavo klicev lahko zdravstveni
Ali je klic na številko 112 brezplačen? se bo začela obravnavati najprej. V primeru neposredne
prednostno obravnavo oziroma katera zdravstvena težava
ČE SEM JAZ Številka 112 je namenjena klicu v sili in je za vse uporabnike Kaj storiti, če po pomoti pokličem 112? dispečer sprejema odločitve, kateri pacienti bodo imeli
življenjske ogroženosti lahko že med samim pogovorom
Ali je klic na številko 112 brezplačen?
Kaj se zgodi, ko pokličete
Kaj je dispečerska služba zdravstva?
se bo začela obravnavati najprej. V primeru neposredne
Kaj storiti, če po pomoti pokličem 112?
ALI NEKDO DRUG brezplačna (mobilni in stacionarni telefoni). Ker se na vsak klic v sili odzovemo z vso resnostjo, bomo prednostno obravnavo oziroma katera zdravstvena težava
aktivira ustrezno mobilno enoto nujne medicinske
Kaj se zgodi, ko pokličete
Kaj je dispečerska služba zdravstva?
življenjske ogroženosti lahko že med samim pogovorom
se bo začela obravnavati najprej. V primeru neposredne
Številka 112 je namenjena klicu v sili in je za vse uporabnike
v primeru prekinjene zveze poklicali nazaj. Zato v primeru,
112 (klic v sili)?
ŽIVLJENJSKO KLIČEM 112 Številka 112 je namenjena klicu v sili in je za vse uporabnike Ker se na vsak klic v sili odzovemo z vso resnostjo, bomo pomoči. Kljub temu, da so nekatera vprašanja na videz
življenjske ogroženosti lahko že med samim pogovorom
aktivira ustrezno mobilno enoto nujne medicinske
brezplačna (mobilni in stacionarni telefoni).
112 (klic v sili)?
da ste po pomoti poklicali klic v sili ne odlagajte slušalke!
Dispečerska služba zdravstva je posebna služba v sis
Kaj je dispečerska služba zdravstva?temu
Kaj se zgodi, ko pokličete
v primeru prekinjene zveze poklicali nazaj. Zato v primeru,
aktivira ustrezno mobilno enoto nujne medicinske
pomoči. Kljub temu, da so nekatera vprašanja na videz
OGROŽEN brezplačna (mobilni in stacionarni telefoni). Ker se na vsak klic v sili odzovemo z vso resnostjo, bomo nesmiselna, so postavljena z razlogom zato prosimo, da
Preprosto počakajte, da se vam oglasi operater in povejte,
Dispečerska služba zdravstva je posebna služba v sistemu
nujne medicinske pomoči. Deluje neprekinjeno 24 ur, vse dni
nanje odgovorite.
Vsak klic na številko 112 sprejme operater Regijskega
v primeru prekinjene zveze poklicali nazaj. Zato v primeru,
da ste po pomoti poklicali klic v sili ne odlagajte slušalke!
112 (klic v sili)?
nesmiselna, so postavljena z razlogom zato prosimo, da
nujne medicinske pomoči. Deluje neprekinjeno 24 ur, vse dni da ste se zmotili. pomoči. Kljub temu, da so nekatera vprašanja na videz
v letu. Naš cilj je, da se odzovemo na vse klice, jih celovito
Vsak klic na številko 112 sprejme operater Regijskega
centra za obveščanje. Ko operater po vsebini pogovora
da ste po pomoti poklicali klic v sili ne odlagajte slušalke!
Dispečerska služba zdravstva je posebna služba v sistemu Preprosto počakajte, da se vam oglasi operater in povejte, nanje odgovorite.
nesmiselna, so postavljena z razlogom zato prosimo, da
v letu. Naš cilj je, da se odzovemo na vse klice, jih celovito
obravnavamo ter sprejmemo hitre in pravilne odločitve za
centra za obveščanje. Ko operater po vsebini pogovora
zazna, da potrebujete nujno medicinsko pomoč, vas bo
Preprosto počakajte, da se vam oglasi operater in povejte,
Če ocenim, da zaradi da ste se zmotili. nanje odgovorite.
nujne medicinske pomoči. Deluje neprekinjeno 24 ur, vse dni
Vsak klic na številko 112 sprejme operater Regijskega
obravnavamo ter sprejmemo hitre in pravilne odločitve za
interveniranje mobilnih enot nujne medicinske pomoči na
zazna, da potrebujete nujno medicinsko pomoč, vas bo
prevezal v Dispečersko službo zdravstva, kjer bo vaš klic
nenadnih bolezenskih znakov Obiščem da ste se zmotili.
v letu. Naš cilj je, da se odzovemo na vse klice, jih celovito
centra za obveščanje. Ko operater po vsebini pogovora
interveniranje mobilnih enot nujne medicinske pomoči na
terenu. Vse to se izvaja v okviru opredeljenih normativov.
prevzel zdravstveni dispečer.
NUJNO potrebujem pregled ambulanto NMP, prevezal v Dispečersko službo zdravstva, kjer bo vaš klic
obravnavamo ter sprejmemo hitre in pravilne odločitve za
zazna, da potrebujete nujno medicinsko pomoč, vas bo
terenu. Vse to se izvaja v okviru opredeljenih normativov.
Med glavne naloge dispečerske službe spadajo:
pri zdravniku in lahko sam urgenco prevzel zdravstveni dispečer.
interveniranje mobilnih enot nujne medicinske pomoči na
prevezal v Dispečersko službo zdravstva, kjer bo vaš klic
Med glavne naloge dispečerske službe spadajo:
• sprejem nujnih klicev,
terenu. Vse to se izvaja v okviru opredeljenih normativov.
poiščem zdravniško pomoč prevzel zdravstveni dispečer.
• sprejem nujnih klicev, Kdo so zdravstveni dispečerji?
Med glavne naloge dispečerske službe spadajo:
• sprejem naročil za nenujne in sanitetne prevoze pacientov,
• sprejem naročil za nenujne in sanitetne prevoze pacientov, Ali se pogovori snemajo? Kdo so zdravstveni dispečerji?
• sprejem nujnih klicev,
• razporejanje mobilnih enot nujne medicinske pomoči,
Delo dispečerjev v Dispečerski službi zdravs
• razporejanje mobilnih enot nujne medicinske pomoči,
• sprejem naročil za nenujne in sanitetne prevoze pacientov,
Posvet z zdravnikom glede Kličem: Ali se pogovori snemajo? Kdo so zdravstveni dispečerji?tva opravlja-
• razporejanje nenujnih in sanitetnih prevozov,
Delo dispečerjev v Dispečerski službi zdravstva opravlja-
nenadnih bolezenskih znakov, 03 734 36 00 Vsi pogovori se lahko snemajo. jo zdravstveni tehniki/medicinske sestre in diplomirani
• razporejanje nenujnih in sanitetnih prevozov,
• razporejanje mobilnih enot nujne medicinske pomoči,
Ali se pogovori snemajo?
zdravstveniki/diplomirane medicinske sestre s specialni-
• aktivacija prvih posredovalcev,
ki ne ogrožajo življenja jo zdravstveni tehniki/medicinske sestre in diplomirani
Delo dispečerjev v Dispečerski službi zdravstva opravlja-
mi znanji s področja dispečerstva v zdravstvu.
• aktivacija prvih posredovalcev, Vsi pogovori se lahko snemajo. zdravstveniki/diplomirane medicinske sestre s specialni-
• razporejanje nenujnih in sanitetnih prevozov,
• aktivacija mobilnih enot helikopterske nujne medicinske
jo zdravstveni tehniki/medicinske sestre in diplomirani
• aktivacija mobilnih enot helikopterske nujne medicinske Vsi pogovori se lahko snemajo. mi znanji s področja dispečerstva v zdravstvu.
pomoči,
zdravstveniki/diplomirane medicinske sestre s specialni-
• aktivacija prvih posredovalcev,
Kaj storiti, če je linija zasedena?
pomoči, mi znanji s področja dispečerstva v zdravstvu.
Pokličem
• dajanje navodil po telefonu za prvo pomoč do prihoda Kaj storiti, če je linija zasedena? Zakaj zdravstveni dispečerji
• aktivacija mobilnih enot helikopterske nujne medicinske
Če zbolim, ali se mi poslabša oz. obiščem Kaj storiti, če je linija zasedena? Zakaj zdravstveni dispečerji
• dajanje navodil po telefonu za prvo pomoč do prihoda
reševalcev.
pomoči,
postavljajo veliko vprašanj?
bolezen in sem oc izbranega Glavna naloga dispečerske službe zdravstva se je v najkrajšem postavljajo veliko vprašanj?
reševalcev.enil, da
možnem času odzvati na vse nujne klice, saj je v primeru
• dajanje navodil po telefonu za prvo pomoč do prihoda
nisem življenjsko ogrožen osebnega Glavna naloga dispečerske službe zdravstva se je v najkrajšem Zakaj zdravstveni dispečerji
reševalcev.
neposredne življenjske ogroženosti čas pristopa mobilne
zdravnika
postavljajo veliko vprašanj?
Kdaj in na katero telefonsko številko možnem času odzvati na vse nujne klice, saj je v primeru Zdravstveni dispečerji pri sprejemu in obravnavi klicev
Glavna naloga dispečerske službe zdravstva se je v najkrajšem
enote nujne medicinske pomoči pogosto ključnega pomena
uporabljajo t. i. odločitvene modele. Z vprašanji, ki jih
Kdaj in na katero telefonsko številko neposredne življenjske ogroženosti čas pristopa mobilne Zdravstveni dispečerji pri sprejemu in obravnavi klicev
možnem času odzvati na vse nujne klice, saj je v primeru
poklicati dispečersko službo zdravstva? enote nujne medicinske pomoči pogosto ključnega pomena
za preživetje bolnikov. Sodoben tehnološki sistem nam
zastavljajo, pridobivajo pomembne podatke, ki so jim v
poklicati dispečersko službo zdravstva? neposredne življenjske ogroženosti čas pristopa mobilne uporabljajo t. i. odločitvene modele. Z vprašanji, ki jih
za preživetje bolnikov. Sodoben tehnološki sistem nam
Zdravstveni dispečerji pri sprejemu in obravnavi klicev
omogoča, da imajo klici v sili prednost pred ostalimi klici. Ne
Kdaj in na katero telefonsko številko
Za splošne informacije o enote nujne medicinske pomoči pogosto ključnega pomena zastavljajo, pridobivajo pomembne podatke, ki so jim v
pomoč pri hitri določitvi stopnje nujnosti in vrsti pomoči.
uporabljajo t. i. odločitvene modele. Z vprašanji, ki jih
omogoča, da imajo klici v sili prednost pred ostalimi klici. Ne
Na številko za klic v sili 112 pokličemo vedno, kadar
poklicati dispečersko službo zdravstva?
delovanju ambulant Kličem: glede na to, se lahko zgodi, da so vsi operaterji, zdravstveni pomoč pri hitri določitvi stopnje nujnosti in vrsti pomoči.
za preživetje bolnikov. Sodoben tehnološki sistem nam
Sprejem klica z uporabo odločitvenih modelov z algoritmi
zastavljajo, pridobivajo pomembne podatke, ki so jim v
glede na to, se lahko zgodi, da so vsi operaterji, zdravstveni
Na številko za klic v sili 112 pokličemo vedno, kadar
potrebujemo nujno medicinsko pomoč (življenjsko
(od ponedeljka do petka, 03 734 36 00 dispečerji, zasedeni. V takšnih primerih priporočamo, da Sprejem klica z uporabo odločitvenih modelov z algoritmi
omogoča, da imajo klici v sili prednost pred ostalimi klici. Ne
odločanja zagotavlja, da so vsi prejeti klici obravnavani
pomoč pri hitri določitvi stopnje nujnosti in vrsti pomoči.
dispečerji, zasedeni. V takšnih primerih priporočamo, da
potrebujemo nujno medicinsko pomoč (življenjsko
ogrožajoča zdravstvena stanja).
od 7.00 do 19.00) ostanete na liniji, dokler se na vaš klic ne odzove prvi prosti odločanja zagotavlja, da so vsi prejeti klici obravnavani
glede na to, se lahko zgodi, da so vsi operaterji, zdravstveni
Na številko za klic v sili 112 pokličemo vedno, kadar
enako, brez možnosti subjektivnih in objektivnih
ostanete na liniji, dokler se na vaš klic ne odzove prvi prosti
ogrožajoča zdravstvena stanja). operater, zdravstveni dispečer. Sprejem klica z uporabo odločitvenih modelov z algoritmi
potrebujemo nujno medicinsko pomoč (življenjsko dispečerji, zasedeni. V takšnih primerih priporočamo, da enako, brez možnosti subjektivnih in objektivnih
dejavnikov. S takšno obravnavo klicev lahko zdravstveni
operater, zdravstveni dispečer.
dejavnikov. S takšno obravnavo klicev lahko zdravstveni
dispečer sprejema odločitve, kateri pacienti bodo imeli
ogrožajoča zdravstvena stanja). ostanete na liniji, dokler se na vaš klic ne odzove prvi prosti odločanja zagotavlja, da so vsi prejeti klici obravnavani
36 Ali je klic na številko 112 brezplačen? operater, zdravstveni dispečer. enako, brez možnosti subjektivnih in objektivnih
dispečer sprejema odločitve, kateri pacienti bodo imeli
prednostno obravnavo oziroma katera zdravstvena težava
Ali je klic na številko 112 brezplačen? Kaj storiti, če po pomoti pokličem 112? dejavnikov. S takšno obravnavo klicev lahko zdravstveni
se bo začela obravnavati najprej. V primeru neposredne
Kaj storiti, če po pomoti pokličem 112? prednostno obravnavo oziroma katera zdravstvena težava
se bo začela obravnavati najprej. V primeru neposredne
Številka 112 je namenjena klicu v sili in je za vse uporabnike dispečer sprejema odločitve, kateri pacienti bodo imeli
življenjske ogroženosti lahko že med samim pogovorom
Ali je klic na številko 112 brezplačen?
Kaj storiti, če po pomoti pokličem 112?
življenjske ogroženosti lahko že med samim pogovorom
aktivira ustrezno mobilno enoto nujne medicinske
Številka 112 je namenjena klicu v sili in je za vse uporabnike Ker se na vsak klic v sili odzovemo z vso resnostjo, bomo prednostno obravnavo oziroma katera zdravstvena težava
brezplačna (mobilni in stacionarni telefoni).
v primeru prekinjene zveze poklicali nazaj. Zato v primeru,
aktivira ustrezno mobilno enoto nujne medicinske
brezplačna (mobilni in stacionarni telefoni). Ker se na vsak klic v sili odzovemo z vso resnostjo, bomo se bo začela obravnavati najprej. V primeru neposredne
pomoči. Kljub temu, da so nekatera vprašanja na videz
Številka 112 je namenjena klicu v sili in je za vse uporabnike v primeru prekinjene zveze poklicali nazaj. Zato v primeru, življenjske ogroženosti lahko že med samim pogovorom
da ste po pomoti poklicali klic v sili ne odlagajte slušalke!
pomoči. Kljub temu, da so nekatera vprašanja na videz
nesmiselna, so postavljena z razlogom zato prosimo, da
da ste po pomoti poklicali klic v sili ne odlagajte slušalke!
brezplačna (mobilni in stacionarni telefoni). Ker se na vsak klic v sili odzovemo z vso resnostjo, bomo aktivira ustrezno mobilno enoto nujne medicinske
Preprosto počakajte, da se vam oglasi operater in povejte,
nanje odgovorite.
v primeru prekinjene zveze poklicali nazaj. Zato v primeru, nesmiselna, so postavljena z razlogom zato prosimo, da
Preprosto počakajte, da se vam oglasi operater in povejte, pomoči. Kljub temu, da so nekatera vprašanja na videz
da ste se zmotili.
da ste po pomoti poklicali klic v sili ne odlagajte slušalke! nanje odgovorite.
nesmiselna, so postavljena z razlogom zato prosimo, da
da ste se zmotili.
Preprosto počakajte, da se vam oglasi operater in povejte, nanje odgovorite.
da ste se zmotili.