vabi vse zainteresirane ponudnike, da predložijo svojo pisno ponudbo v skladu z dokumentacijo v zvezi oddajo javnega naročila (v nadaljnjem besedilu: razpisna dokumentacija) za javno naročilo »Izvajanje zimske službe na območju občine Laško v zimski sezoni 2016/2017«, objavljeno na portalu javnih naročil.
Vrsta postopka za oddajo javnega naročila: postopek naročila male vrednosti.
Javno naročilo je razdeljeno na sklope, in sicer:
- SKLOP 1: KS LAŠKO, območje levi breg Savinje
- SKLOP 2: KS LAŠKO, območje desni breg Savinje
- SKLOP 3: KS RIMSKE TOPLICE, območje Lokavec, Rimske Toplice, Sevce
- SKLOP 4: KS RIMSKE TOPLICE, območje Rimske Toplice, Globoko, Povčeno, Zabrež,
- Brodnice, Smiklavž
- SKLOP 5: KS JURKLOŠTER, območje Jurklošter, Lipni Dol, Paneče, Lahov Graben
- SKLOP 6: KS JURKLOŠTER, območje Marijina vas, Blatni Vrh, Mrzlo Polje
- SKLOP 7: KS JURKLOŠTER, območje Polana
- SKLOP 8: KS ZIDANI MOST, območje Zidani Most
- SKLOP 9: KS VRH NAD LAŠKIM, območje Vrh nad Laškim
- SKLOP 10: KS REČICA, območje Zagraben
- SKLOP 11: KS REČICA, območje Zg. Rečica
- SKLOP 12: KS REČICA, območje Sp. Rečica
- SKLOP 13: KS ŠENTRUPERT, območje Šentrupert
- SKLOP 14: KS MARIJA GRADEC, območje Marija Gradec
- SKLOP 15: KS SEDRAŽ, območje Sedraž
Ponudniki lahko oddajo ponudbo za en sklop ali več sklopov. Ponudniki morajo ponuditi vse storitve znotraj posameznega sklopa.
Variantne ponudbe niso dovoljene.
Ponudnik nosi vse stroške, povezane s pripravo in predložitvijo ponudbe. Naročnik v nobenem primeru ne bo povrnil nobenih stroškov, povezanih s pripravo ponudbe!
Z oddajo ponudbe se ponudnik strinja z vsemi pogoji javnega naročila, ki izhajajo iz te razpisne dokumentacije!
Na podlagi izvedenega postopka javnega naročanja, bodo krajevne skupnosti (naročniki) z izbranimi ponudniki sklenile okvirni sporazum za posamezne sklope. Predmet naročila bodo v obdobju trajanja okvirnega sporazuma izvajal le storitve, ki jih bodo naročniki dejansko potrebovali in za katere bodo imele zagotovljena finančna sredstva, saj so predmet javnega naročila storitve, ki jih naročnik po obsegu in časovno ne more vnaprej določiti.
V tej razpisni dokumentaciji je v nadaljnjem besedilu za okvirni sporazum uporabljena beseda pogodba.
Za pravočasno oddano ponudbo se šteje ponudba, ki je prispela po pošti na naslov naročnika ali je oddana osebno do 30. 9. 2016 do 10.00 ure. Ponudbe prispele ali oddane po tem roku, bo naročnik štel za prepozne in jih neodprte vrnil pošiljatelju.
Javno odpiranje ponudb bo 30. 9. 2016 ob 12.00 uri v sejni sobi Občine Laško, Mestna ulica 2, Laško.
Kontaktni osebi naročnika sta Ljubica Vižintin, telefonska številka +386 3 7338 737, elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. in Boštjan Polajžar, telefonska številka +386 3 7338 735, elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
Naročnik je spremenil Seznam cest, natančneje pri sklopu 3, sklopu 4 in sklopu 13 je prišlo do sprememb. Prav tako se je spremenil obrazec Ponudba (Priloga št. 01). Čistopis razpisne dokumentacije z vsemi prilogami in spremembami je objavljen spodaj. Zaradi sprememb se podaljša rok oddaje ponudb na 5.10.2016, posledično je tudi odpiranje ponudb prestavljeno na 5.10.2016.
SPREMEMBA Z DNE 27.9.2016
V razpisni dokumentaciji se spremeni besedna zveza ˝delo s snežnim plugom˝, ki je po spremembi ˝delo s snežno frezo˝, in besedna zveza ˝delo s traktorjem˝ pa je po spremembi ˝pluženje s traktorjem˝. Čistopis razpisne dokumentacije z vsemi spremembami je objavljen spodaj.
ČISTOPIS RAZPISNE DOKUMENTACIJE.