Page 15 - LaskiBilten_st89_NR
P. 15
STIK
POVEZOVANJE
PONUDNIKOV V
DESTINACIJI LAŠKO IN
SKUPEN NASTOP NA
TRGU V teku so priprave na promocijsko v TIC-u Laško.
kampanjo Odprta vrata Laškega/Laško Zadnji dve leti smo uspešno kandi-
STIK Laško, ki opravlja naloge osre- Open Points, ki jo sedaj že tradicionalno dirali na javnih razpisih Slovenske tu-
dnje organizacije za upravljanje turistič- pripravljamo v sodelovanju s ponudniki ristične organizacije (STO) za sofinan-
ne destinacije Laško, skozi celotno leto doživetij. Namen kampanje je predsta- ciranje aktivnosti promocije turistične
izvaja številne promocijske aktivnosti v vitev in dvig prepoznavnosti turističnih ponudbe vodilnih turističnih destinacij.
Razpisi so namenjeni krepitvi promocije
sodelovanju z deležniki na področju tu-
rizma v destinaciji. S slednjimi želimo
povečati prepoznavnost in konkurenč-
nost destinacije Laško kot butične in traj-
nostno naravnane destinacije.
Z namenom promocije zimskih doži-
vetij v destinaciji Laško je bila pripravlje-
na posebna pristajalna stran na spletnem
mestu lasko.info z idejami za aktivne,
prijetne in sproščene družinske počitni-
ce. V sodelovanju s ponudniki doživetij
je bil oblikovan tudi poseben tedenski
program aktivnosti in ogledov v času od
21. 2. do 6. 3. 2022, ki je obiskovalcem
vsak dan ponujal drugačno doživetje.
turistične ponudbe vodilnih turističnih
destinacij Slovenije, med katere se uvr-
šča tudi destinacija Laško. Pričakujemo,
da bo razpis za promocijo v letošnjem
letu objavljen v aprilu. V načrtu je izved-
ba večje oglaševalske kampanje v on-li-
ne in off-line medijih na slovenskem in
prednostnih tujih trgih. Pri izvajanju ak-
tivnosti se bomo povezovali s ključnimi
deležniki na področju turizma v destina-
ciji in nosilci primarnih produktov slo-
venskega turizma.
V STIK-u skrbimo tudi za redno izda-
janje elektronskih in tiskanih publikacij
ter drugih promocijskih materialov, ko-
munikacija in promocija pa ves čas pote-
ponudnikov in promocija doživetij po kata tudi na digitalnih kanalih destina-
Ob vstopu v pomlad smo pričeli z iz- meri posameznika. Predstavlja progra- cije (spletno mesto lasko.info, Facebook,
vajanjem promocije pomladnih dožive- me turističnih ponudnikov po vnaprej Instagram, YouTube, Tripadvisor, Linke-
tij. Tudi v sklopu teh aktivnosti je nastala znanem urniku, kar predvsem individu- dIn) in preko e-novičnikov. Komunikacij-
posebna pristajalna stran Pomlad v La- alnim obiskovalcem omogoča obisk brez ska sporočila redno vključujejo tudi upo-
škem, ki je namenjena družinam, parom predhodne najave. Kampanja bo poteka- rabo znaka GREEN&SAFE, s katerim
in iskalcem butičnih doživetij. Predsta- la od maja do oktobra 2022 v digitalnih skupaj s ponudniki slovenskega turizma
vlja deset namigov za odkrivanje zani- in tiskanih medijih. Vse zainteresirane komuniciramo trajnostno usmerjenost in
mivih zgodb in priljubljenih kotičkov de- ponudnike doživetij vabimo, da se kam- zavezo slovenskega turizma, nadgrajeno z
stinacije Laško. panji pridružijo. Informacije so na voljo varnimi potovalnimi standardi.
15