Page 23 - LaskiBilten_st91_NR
P. 23
STIK
stne in inovativne ponudne Čebelarstva,
lectarstva in apiterapije Šolar predstavila
Darja Šolar.
Posebna pozornost je bila namenjena
tudi pregledu različnih prodajnih mož-
nosti certificiranih lokalnih pridelkov
ter prehranskih in rokodelskih izdel-
kov za različne ciljne skupine. Znamka
Okusiti Laško ima na tem področju ve-
lik deficit pred ostalimi znamkami, saj
je z zaprtjem trgovine Laščanka dostop
do sveže zelenjave in sadja ter izdelkov s
krajšo dobo trajanja (mleko in mlečni iz-
delki, kruh in krušni izdelki …) mogoč le
na sredinih dopoldanskih Domačih ko-
tičkih, na sobotni laški tržnici in Laškem
sejmu, prvi petek v mesecu. Kot najbolj
uspešne oblike prodaje so se izkazale tr-
govine s celotno lokalno prehransko in
rokodelsko ponudbo, ki delujejo pod
okriljem javnih zavodov na področju
turizma in pod isto streho združujejo
tudi prostore za kulinarične delavnice,
predstavitve in dogodke za večje skupi-
ne obiskovalcev. Ena takih je tudi Hiša
dobrot v Metliki, ki temelji na širjenju
mreže ponudnikov, povečanju dostopa
do lokalne samooskrbe in nudenju po-
moči belokranjskim ponudnikom pri
nastopu na trgu. Trgovina v obsegu 84
m² je opremljena za prodajo vseh se-
gmentov ponudbe in je dobro obiskana
tako s strani domačinov kot s strani tu-
ristov.
Obnova stare hiše v Metliki v HIŠO DOBROT BELE KRAJINE je bila financirana z LAS sredstvi. Združuje pro- Žal je bila pred nekaj dnevi podana
store za kulinarične delavnice, predstavitvene in degustacijske prostore za obiskovalce (do 60 oseb) in trgovino z informacija, da v t. i. Laški hiši, odlič-
lokalno hrano ter rokodelskimi izdelki. Trgovina je ključnega pomena tako za samooskrbo prebivalcev Metlike kot no obnovljeni in nadvse sodobno opre-
za uspešno trženje lokalnih pridelkov in izdelkov obiskovalcem kraja.
mljeni stavbi za izvajanje predvsem
kulinaričnih dogodkov, ki naj bi svoja
razvoja in različnost interesov požlahtni- skromna, kar je škoda, glede na to, da vrata odprla jeseni in je bila financirana
ti v skupno dobro celotne destinacije? znamka močno prispeva k izpostavlje- z LAS sredstvi, trgovine ne bo. Čeprav
Naj kot primer dobre prakse na tem ni trajnostni prireditve. Je pa sodelujoče je slednje zares težko razumeti, pa v
področju izpostavim sodelovanje znam- ponudnike zelo lepo vključila v svoj pro- znamki Okusiti Laško ostajamo kon-
ke Okusiti Laško na letošnjem Guštfestu. gram Zveza Možnar, za kar se ji vsi sode- struktivni in podajamo predlog rešitve:
Ker je prireditev obširneje predstavljena v lujoči zahvaljujemo. Kratka predstavitev vse skupine obiskovalcev Laške hiše naj
samostojnem članku, se v okviru sestav- ponudbe znamke je bila naknadno pred- imajo v paketu ponudbe tudi obisk bli-
ka kot koordinatorica znamke organiza- stavljena tudi v e-turističnih novicah Sti- žnje Trgovine Katka, sicer članice znam-
torjem zahvaljujem za celovito vključitev ka, dne 27. 7., in si jo lahko preberete na ke Okusiti Laško, ki se ji omogoči nakup
ponudbe okusov Laškega in njeno odlič- Medijskem središču spletne strani lasko. opreme, da bo lahko poleg že obstoječe
no promocijo. Na stojnicah so sodelovali info. lokalne ponudbe z daljšim rokom traja-
Čebelarstvo, lectarstvo in apiterapija Šo- Naj ob zaključku prispevka omenim nja omogočala tudi dostop do bogate lo-
lar, Medeni butik in čokoladnica Škorja, še predstavitev znamke Okusiti Laško kalne ponudbe svežih pridelkov in pre-
Naravni izdelki Cepuš, Kmetija Pertinač, v Črnomlju, v okviru festivala Jurjeva- hranskih izdelkov.
Kmetija pr‘Kofetl, Kmetija Korbar, Kme- nje 2022 in konstituiranja nove kolek- Z upanjem, da bomo lahko v sep-
tija Dimec, Kmetija Krokarca, Kmetija tivne blagovne znamke Belokranjsko. tembru in oktobru izvedli redno letno
Sinkovič, Kmetija Zeme in Žganjarstvo Organizatorji predstavitve, Razvojno in- ocenjevanje za pridobitev pravice do
Zajec. Veselimo se sodelovanja pri prip- formacijski center Bela Krajina in sluša- uporabe znamke Okusiti Laško, vas va-
ravi in izvedbi dogodka v 2023. telji – bodoči ponudniki novoustanovlje- bim k spremljanju vsebin na FB Okusiti
S pestro in raznoliko stojnično po- ne znamke so dokazali, da njihov slogan Laško ter spletnih obvestil Občine Laško
nudbo so nekateri člani znamke Oku- – Bela krajina, dežela srčnih ljudi – še in Stika. Želim vam prijeten preostanek
siti Laško sodelovali tudi v okviru festi- kako drži. Z velikim zanimanjem so pris- poletja.
vala Laško pivo in cvetje, na občinskem luhnili predstavljenim praksam graditve
dvorišču. Promocija ponudbe znamke je znamke in prednostim vključitve vanjo, Marina Bezgovšek,
bila s strani organizatorja prireditve zelo ki jim jo je ob pregledu bogate, raznovr- koordinatorica znamke Okusiti Laško
23