Page 48 - LaskiBilten_st96_NR
P. 48

VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE


















       NAŠI DOPOLDNEVI V DV GRADIŠNIK

         Smo enota, ki jo sestavlja skupina šes-
       tih malih radovednih glavic prvega sta-
       rostnega obdobja. V tem šolskem letu je
       to pet deklic in en fant. Smo zelo razigra-                                      čemo travnik v vsakem kotičku, po dol-
       na in živahna druščina. Vsi skupaj pa se                                         gem in po čez.
       imamo zelo radi. Naši dopoldnevi hitro   vljice in nas naučila tudi nove pesmice.   Ko se vrnemo nazaj v igralnico, pa nas
       minejo, včasih kar prehitro. Radi se igra-  Ja, lutke so postale naše dobre prijateljice.   čaka  kosilo  in  nato  naše  glavice  potre-
       mo, pojemo, plešemo in rajamo ob glas-   Z njimi smo se igrali, se z njimi pogovar-  bujejo počitek. Vsi sladko zaspimo in si
       bi. Tudi mali likovniki smo postali. Radi   jali, nekateri pa so ob lutki spregovorili   tako naberemo novih moči za popoldan-
       imamo barvo in tako že naši prstki slika-  tudi prve besede. To je bil naš projekt, ki   ske aktivnosti.
       jo po listu, nato pa nastanejo prave male   smo ga vodili celo leto.                Tako, spoznali ste nas. Smo majhna,
       umetnije. Tudi črte že znamo narisati,     Zelo radi pa imamo tisti del dopoldne-  a zelo živahna druščina. Pomembno pa
       predvsem pa so naši listi polni raznih   va, ki ga preživimo zunaj, na svežem zra-  je, da radi prihajamo v vrtec in se imamo
       čečkarij, nekateri pa znamo narisati že   ku. To je igra na našem igrišču, kjer te-  zelo radi. Nikoli nam ni dolgčas. Ne ver-
       tudi krog in celo sebe. Tudi nekaj pesmic   čemo po travniku, lovimo žoge, pihamo   jamete? Pridite nas obiskat in boste vide-
       smo se naučili. Vas zanima, kdo nas jih je   in lovimo milne mehurčke, se igramo v   li!
       naučil? Lutke, ja vsak teden je prišla med   peskovniku in hišici ter se spuščamo po        Otroci DV Gradišnik z Matejo
       nas lutka. Ta nam je brala zgodbice, pra-  toboganu, se vozimo s poganjalci. Raziš-



       NARAVA NAŠA UČITELJICA: Uživamo v naravi in se tam             Da smo še bolj spoznali značilnosti gozda, smo k nam po-
       veliko naučimo                                               vabili gozdarja gospoda Franca Lesičarja, ki nam je na zanimiv
                                                                    način predstavil različne drevesne vrste ter živali, ki živijo v goz-
         Narava je naša največja učiteljica, tako so menili že včasih in   du. Prav on je tudi zaslužen za 2 ptičji valilnici. Eno imamo na
       to velja še danes. Tudi mi veliko časa preživimo v naravi. Vreme   našem igrišču pred vrtcem, drugo pa v našem gozdnem kotič-
       nas ne sme ovirati, dejavnosti prilagodimo vremenu in letnemu   ku.
       času.
         Naša skupina je vključena v Mrežo gozdnih vrtcev. Vsaj
       enkrat tedensko gremo raziskovat gozd, pri čemer upoštevamo
       zmožnosti otrok in njihove individualne lastnosti, kajti naš od-
       delek je kombiniran in v njem so otroci stari od 1 do 6 let.
         V gozdu imamo svoj kotiček – gozdno igralnico, kamor zelo
       radi zahajamo in kjer preživimo veliko našega časa. S pomočjo
       gospoda Franca Lesičarja, kateremu bi se ob tej priložnosti tudi
       lepo zahvalila, smo naš kotiček opremili še s stolčki iz lesa, kjer
       posedamo in opazujemo naravo, poslušamo ptičje petje, sku-
       paj kaj zapojemo, preberemo, izvajamo različne dejavnosti in
       pri tem zelo uživamo.





                                                                      Seveda pa ne smemo pozabiti na gozdni bonton, katerega
                                                                    upoštevamo, kadar smo v gozdu in v njegovi bližini. Naši ot-
                                                                    roci vedo, kaj se v gozdu lahko počne in česa ne. Gozdni otro-
                                                                    ci ne smetimo; gozdni otroci ne brcamo gob; gozdni otroci ne
                                                                    lomimo vej dreves in ne pulimo rastlin; gozdni otroci ne jemo
                                                                    rastlin, ki jih ne poznamo; gozdni otroci spoštujemo in ima-
                                                                    mo radi vse gozdne živali; gozdni otroci se ne oddaljujemo od
                                                                    skupine; gozdni otroci se na dogovorjen znak vedno vrnemo k
                                                                    skupini.
                                                                      Večkrat pa nas pot zanese tudi na kakšen daljši pohod. Takoj
                                                                    po zajtrku se uredimo in odpravimo. Že večkrat v tem šolskem

       48
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53