Page 48 - LaskiBilten_st96_NR
P. 48
VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE
NAŠI DOPOLDNEVI V DV GRADIŠNIK
Smo enota, ki jo sestavlja skupina šes-
tih malih radovednih glavic prvega sta-
rostnega obdobja. V tem šolskem letu je
to pet deklic in en fant. Smo zelo razigra- čemo travnik v vsakem kotičku, po dol-
na in živahna druščina. Vsi skupaj pa se gem in po čez.
imamo zelo radi. Naši dopoldnevi hitro vljice in nas naučila tudi nove pesmice. Ko se vrnemo nazaj v igralnico, pa nas
minejo, včasih kar prehitro. Radi se igra- Ja, lutke so postale naše dobre prijateljice. čaka kosilo in nato naše glavice potre-
mo, pojemo, plešemo in rajamo ob glas- Z njimi smo se igrali, se z njimi pogovar- bujejo počitek. Vsi sladko zaspimo in si
bi. Tudi mali likovniki smo postali. Radi jali, nekateri pa so ob lutki spregovorili tako naberemo novih moči za popoldan-
imamo barvo in tako že naši prstki slika- tudi prve besede. To je bil naš projekt, ki ske aktivnosti.
jo po listu, nato pa nastanejo prave male smo ga vodili celo leto. Tako, spoznali ste nas. Smo majhna,
umetnije. Tudi črte že znamo narisati, Zelo radi pa imamo tisti del dopoldne- a zelo živahna druščina. Pomembno pa
predvsem pa so naši listi polni raznih va, ki ga preživimo zunaj, na svežem zra- je, da radi prihajamo v vrtec in se imamo
čečkarij, nekateri pa znamo narisati že ku. To je igra na našem igrišču, kjer te- zelo radi. Nikoli nam ni dolgčas. Ne ver-
tudi krog in celo sebe. Tudi nekaj pesmic čemo po travniku, lovimo žoge, pihamo jamete? Pridite nas obiskat in boste vide-
smo se naučili. Vas zanima, kdo nas jih je in lovimo milne mehurčke, se igramo v li!
naučil? Lutke, ja vsak teden je prišla med peskovniku in hišici ter se spuščamo po Otroci DV Gradišnik z Matejo
nas lutka. Ta nam je brala zgodbice, pra- toboganu, se vozimo s poganjalci. Raziš-
NARAVA NAŠA UČITELJICA: Uživamo v naravi in se tam Da smo še bolj spoznali značilnosti gozda, smo k nam po-
veliko naučimo vabili gozdarja gospoda Franca Lesičarja, ki nam je na zanimiv
način predstavil različne drevesne vrste ter živali, ki živijo v goz-
Narava je naša največja učiteljica, tako so menili že včasih in du. Prav on je tudi zaslužen za 2 ptičji valilnici. Eno imamo na
to velja še danes. Tudi mi veliko časa preživimo v naravi. Vreme našem igrišču pred vrtcem, drugo pa v našem gozdnem kotič-
nas ne sme ovirati, dejavnosti prilagodimo vremenu in letnemu ku.
času.
Naša skupina je vključena v Mrežo gozdnih vrtcev. Vsaj
enkrat tedensko gremo raziskovat gozd, pri čemer upoštevamo
zmožnosti otrok in njihove individualne lastnosti, kajti naš od-
delek je kombiniran in v njem so otroci stari od 1 do 6 let.
V gozdu imamo svoj kotiček – gozdno igralnico, kamor zelo
radi zahajamo in kjer preživimo veliko našega časa. S pomočjo
gospoda Franca Lesičarja, kateremu bi se ob tej priložnosti tudi
lepo zahvalila, smo naš kotiček opremili še s stolčki iz lesa, kjer
posedamo in opazujemo naravo, poslušamo ptičje petje, sku-
paj kaj zapojemo, preberemo, izvajamo različne dejavnosti in
pri tem zelo uživamo.
Seveda pa ne smemo pozabiti na gozdni bonton, katerega
upoštevamo, kadar smo v gozdu in v njegovi bližini. Naši ot-
roci vedo, kaj se v gozdu lahko počne in česa ne. Gozdni otro-
ci ne smetimo; gozdni otroci ne brcamo gob; gozdni otroci ne
lomimo vej dreves in ne pulimo rastlin; gozdni otroci ne jemo
rastlin, ki jih ne poznamo; gozdni otroci spoštujemo in ima-
mo radi vse gozdne živali; gozdni otroci se ne oddaljujemo od
skupine; gozdni otroci se na dogovorjen znak vedno vrnemo k
skupini.
Večkrat pa nas pot zanese tudi na kakšen daljši pohod. Takoj
po zajtrku se uredimo in odpravimo. Že večkrat v tem šolskem
48