Page 21 - LaskiBilten_st97_NR
P. 21

STIK

                                      BUTIČNA VODENA                •  vsaj 70 % programa VGD mora biti izvedenega na območju
                                      GASTRONOMSKA                    podeljevanja TKBZ OL,
                                      DOŽIVETJA ZNAMKE              •  visoka mera lokalno dodane vrednosti – kratka veriga turi-
                                      OKUSITI LAŠKO                   stičnih ponudnikov VGD, vključen mora biti vsaj 1 že certifi-
                                                                      ciran ponudnik in 1 certificiran produkt,
                                         5.  junija  so  člani  Akade-  •  prepoznavanje ciljnih skupin gostov – butičnost, ekskluziv-
                                      mije Izvorno slovensko –        nost, avtentičnost,
       mag. Mojca Polak, mag. Ilona Stermecki in Vid Štuhec, za vse   •  personaliziranost programa VGD glede na ciljne skupine
       zainteresirane deležnike v občini Laško izvedli strokovno delav-  obiskovalcev,
       nico za oblikovanje butičnih vodenih gastronomskih doživetij   •  lokalno značilni kreativni pristopi, ki temeljijo na trajno-
       (VGD) s celovitim zagotavljanjem kakovosti kolektivne blagov-  stnem ravnanju in zelenem poslovanju,
       ne znamke Okusiti Laško (KBZ OL).                            •  odlično usposobljeni akterji (udeleženi na delavnici, konzul-
         Podani so bili osnovni pogoji za prijavo na strokovno oce-   tacijah),
       njevanje oblikovanih doživetij, in sicer:                    •  promocija in prodaja vodenih gastronomskih doživetij skozi
       •  prijavitelj mora imeti sedež na območju podeljevanja TKBZ   različne kanale: že objavljeno na spletu oz. na enem rezerva-
         OL in izpolnjevati zakonsko določene predpise in standarde.   cijskem sistemu in foto ter predstavitveni video (vsaj 3 krat
         V kolikor ima prijavitelj dejavnost registrirano izven obmo-  izvedeno VGD),
         čja, se mora VGD izvajati preko podjetja, registriranega na   •  temelji VGD naj bodo osnovani na zgodbah z lokalno doda-
         območju podeljevanja pravice do uporabe TKBZ OL,             no vrednostjo, ki razlikujejo prijavljeni VGD od podobnih v
                                                                      sosednjih destinacijah.
                                                                      Predstavljeni so bili tudi  globalni trendi  v turizmu,  vizi-
                                                                    ja slovenskega turizma v luči nove turistične strategije 2022-
                                                                    2028, pomen gastronomije v turizmu, pomen trajnostnega in
                                                                    družbeno odgovornega turizma, ciljne persone prihodnosti
                                                                    ter vrste in pomen VGD v turistični destinaciji. Udeleženci
                                                                    delavnice so prejeli tudi delovni list z izhodišči za načrtovanje,
                                                                    organiziranje, izvajanje, evalviranje in nadgrajevanje VGD po
                                                                    modelu Izvorno slovensko.
                                                                      V  drugi polovici  meseca avgusta bo  na spletnih straneh
                                                                    Občine Laško in Stika Laško objavljen razpis za ocenjevanje
                                                                    vodenih doživetij, ki bo predvidoma v mesecu septembru. O
                                                                    točnih datumih razpisa in ocenjevanja vas bomo redno obveš-
                                                                    čali na FB Okusiti Laško. Več informacij: Marina Bezgovšek –
                                                                    E: marina@stik-lasko.si, T: 03 733 89 52, Polona Zorko – E: po-
                                                                    lona@stik-lasko.si, T: 03 733 89 50.





       LAŠKA HIŠA TUDI MED POLETJEM NE POČIVA

         Tudi v toplih poletnih mesecih se je v Laški hiši odvilo nekaj
       zanimivih dogodkov. V juniju je zunanja terasa gostila zanimiv
       in dobro obiskan kavarniški večer na temo lesostrugarstva v La-
       škem. Lesostrugarstvo je neposredno povezano tudi z zgodovi-
       no Laške hiše oziroma z delavnico, ki stoji tik ob hiši.
         Za vse zainteresirane deležnike v občini Laško so v Laški hiši
       izvedli strokovno delavnico za  oblikovanje butičnih vodenih
       gastronomskih doživetij (VGD) s celovitim zagotavljanjem ka-
       kovosti teritorialne kolektivne blagovne znamke Okusiti Laško
       (TKBZ OL). Na delavnici so bili med drugim podani osnovni
       pogoji za prijavo na strokovno ocenjevanje oblikovanih doži-
       vetij.
         V juliju je Laško hišo obiskala nagrajenka nagradne igre, ki je
       osvojila Pivocvetni potep po Laškem za dve osebi. To doživetje
       med drugim poleg obiska Čebelarskega centra in Thermane La-
       ško vključuje tudi obisk Laške hiše, kjer je nagrajenko in njeno
       prijateljico pričakala pogostitev restavracije Pavus in degustaci-
       ja piva s pivovarjem.
         Med festivalom Pivo in cvetje pa je Občina Laško v Laški
       hiši pripravila sprejem, ki so se udeležili predsednica Državne-
       ga zbora RS, minister za gospodarstvo, šport in turizem Matjaž
       Han z direktorico Direktorata za turizem Dubravko Kalin ter

                                                                                                                           21
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26