Page 21 - LaskiBilten_st97_NR
P. 21
STIK
BUTIČNA VODENA • vsaj 70 % programa VGD mora biti izvedenega na območju
GASTRONOMSKA podeljevanja TKBZ OL,
DOŽIVETJA ZNAMKE • visoka mera lokalno dodane vrednosti – kratka veriga turi-
OKUSITI LAŠKO stičnih ponudnikov VGD, vključen mora biti vsaj 1 že certifi-
ciran ponudnik in 1 certificiran produkt,
5. junija so člani Akade- • prepoznavanje ciljnih skupin gostov – butičnost, ekskluziv-
mije Izvorno slovensko – nost, avtentičnost,
mag. Mojca Polak, mag. Ilona Stermecki in Vid Štuhec, za vse • personaliziranost programa VGD glede na ciljne skupine
zainteresirane deležnike v občini Laško izvedli strokovno delav- obiskovalcev,
nico za oblikovanje butičnih vodenih gastronomskih doživetij • lokalno značilni kreativni pristopi, ki temeljijo na trajno-
(VGD) s celovitim zagotavljanjem kakovosti kolektivne blagov- stnem ravnanju in zelenem poslovanju,
ne znamke Okusiti Laško (KBZ OL). • odlično usposobljeni akterji (udeleženi na delavnici, konzul-
Podani so bili osnovni pogoji za prijavo na strokovno oce- tacijah),
njevanje oblikovanih doživetij, in sicer: • promocija in prodaja vodenih gastronomskih doživetij skozi
• prijavitelj mora imeti sedež na območju podeljevanja TKBZ različne kanale: že objavljeno na spletu oz. na enem rezerva-
OL in izpolnjevati zakonsko določene predpise in standarde. cijskem sistemu in foto ter predstavitveni video (vsaj 3 krat
V kolikor ima prijavitelj dejavnost registrirano izven obmo- izvedeno VGD),
čja, se mora VGD izvajati preko podjetja, registriranega na • temelji VGD naj bodo osnovani na zgodbah z lokalno doda-
območju podeljevanja pravice do uporabe TKBZ OL, no vrednostjo, ki razlikujejo prijavljeni VGD od podobnih v
sosednjih destinacijah.
Predstavljeni so bili tudi globalni trendi v turizmu, vizi-
ja slovenskega turizma v luči nove turistične strategije 2022-
2028, pomen gastronomije v turizmu, pomen trajnostnega in
družbeno odgovornega turizma, ciljne persone prihodnosti
ter vrste in pomen VGD v turistični destinaciji. Udeleženci
delavnice so prejeli tudi delovni list z izhodišči za načrtovanje,
organiziranje, izvajanje, evalviranje in nadgrajevanje VGD po
modelu Izvorno slovensko.
V drugi polovici meseca avgusta bo na spletnih straneh
Občine Laško in Stika Laško objavljen razpis za ocenjevanje
vodenih doživetij, ki bo predvidoma v mesecu septembru. O
točnih datumih razpisa in ocenjevanja vas bomo redno obveš-
čali na FB Okusiti Laško. Več informacij: Marina Bezgovšek –
E: marina@stik-lasko.si, T: 03 733 89 52, Polona Zorko – E: po-
lona@stik-lasko.si, T: 03 733 89 50.
LAŠKA HIŠA TUDI MED POLETJEM NE POČIVA
Tudi v toplih poletnih mesecih se je v Laški hiši odvilo nekaj
zanimivih dogodkov. V juniju je zunanja terasa gostila zanimiv
in dobro obiskan kavarniški večer na temo lesostrugarstva v La-
škem. Lesostrugarstvo je neposredno povezano tudi z zgodovi-
no Laške hiše oziroma z delavnico, ki stoji tik ob hiši.
Za vse zainteresirane deležnike v občini Laško so v Laški hiši
izvedli strokovno delavnico za oblikovanje butičnih vodenih
gastronomskih doživetij (VGD) s celovitim zagotavljanjem ka-
kovosti teritorialne kolektivne blagovne znamke Okusiti Laško
(TKBZ OL). Na delavnici so bili med drugim podani osnovni
pogoji za prijavo na strokovno ocenjevanje oblikovanih doži-
vetij.
V juliju je Laško hišo obiskala nagrajenka nagradne igre, ki je
osvojila Pivocvetni potep po Laškem za dve osebi. To doživetje
med drugim poleg obiska Čebelarskega centra in Thermane La-
ško vključuje tudi obisk Laške hiše, kjer je nagrajenko in njeno
prijateljico pričakala pogostitev restavracije Pavus in degustaci-
ja piva s pivovarjem.
Med festivalom Pivo in cvetje pa je Občina Laško v Laški
hiši pripravila sprejem, ki so se udeležili predsednica Državne-
ga zbora RS, minister za gospodarstvo, šport in turizem Matjaž
Han z direktorico Direktorata za turizem Dubravko Kalin ter
21