Page 23 - Laski_Bilten_st74
P. 23
STIK
ga bodo preko znamke turistom in odje-
malcem predstavili kakovost kulinarike
iz domačega okolja. Edina Memić je tako
predstavila celovito znamko s prenov-
ljenim logotipom in ponudniki, ki si jih
lahko ogledate tudi pod rubriko Okusi
Laško na STIK-ovi spletni strani.
NA STIKU OB VSTOPU
V JESEN Z Kmetija Slapšak
INOVACIJAMI NA Tako kot lani so tudi letos predstavili
PODROČJU TURIZMA primer dobre prakse. Tokrat je svoje iz-
kušnje na področju turizma predstavil
Laškega ter Intramreža. Slednja bo vsem Jernej Slapšak, eden izmed predstavni-
V prvem jesenskem tednu so na STI- njenim uporabnikom omogočala lažje kov turistične kmetije Slapšak, ki je po-
KU spet organizirali konferenco na po- lansiranje svojih kapacitet, dogodkov in znana predvsem po polhovi jami, ostan-
dročju lokalnega turizma, ki je bila na- kulinarične ponudbe za vse, ki obiskujejo ku nekdanjega rudnika, kjer si lahko po
menjena tako različnim turističnim spletno stran, kar za vse ponudnike stori- vodenem ogledu po rovu privoščite tudi
ponudnikom, odjemalcem kot zaintere- tev v občini Laško pomeni zastonj rekla- kulinarično razvajanje z domačimi dob-
sirani javnosti. Letošnja rdeča nit je bila miranje. rotami.
tako kot lansko leto pomoč vsem lokal-
nim ponudnikom na področju turizma,
da le ti svoje kapacitete, kulinarične iz- Novo doživetje v Laškem s Mreženje je ključno za pridobivanje
delke in turistične ideje lažje lansirajo »pivocvetnim« potepom ali gostov
na trg. spoznajte »HONEYBREW TOUR«
Kot zadnje so poslušalci prisluhnili
V STIKU ne počivajo z inovacijami predstavitvi partnerske mreže #myLaško
Za lažje komuniciranje stisni in novostmi na področju doživljajev. Le- za interno komuniciranje in praktične-
#MYLAŠKO tos so se na konferenci predstavili s po- mu prikazu uporabe družabnih medijev
polnoma novo znamko doživljajskega v turizmu, kjer so lahko obiskovalci na
Lani so se na STIKU Laško predsta- turizma, ki so jo razvili v sodelovanju z lastnih primerih ustvarili navidezne pro-
vili z novo komunikacijsko platformo agencijo Nea Culpa, s katero bodo kan- file, s katerimi so se naučili, na kakšen
#MYLAŠKO preko katere so lokalno jav- didirali na STO za izbor za 5-zvezdično način privabiti večje število zainteresira-
nost spodbudili k uporabi t. i. ključnika, doživetje. Pivocvetni potep, ali angleško nih odjemalcev.
s katerim ime Laško, predvsem na dru- Honeybrew Tour je tura z aktivno ude- Tovrstne konference so primer odlične
žabnih omrežjih, ponesejo v svet. Če je ležbo in animacijo gostov, ki povezuje geste Občine ter Centra za šport, turizem,
lani uporaba ključnika z angleško pre- najboljše, najbolj avtentično v ponudbi informiranje in kulturo Laško, ki vsem
dlogo »MY«, torej »MOJ« dvignila kar Laškega na inovativen način. manjšim in večjim turističnim ponudni-
nekaj prahu, so letos preko grafov, ki so kom iz lokalnega okolja namenijo Pro
prikazovali obiske spletne strani, Google bono izobraževanje, kjer se poslušalci sre-
oglaševanja ter uporabe Facebooka in Ste že okusili Laško? čajo z najnovejšimi tehnikami reklamira-
Instagrama dokazali, da so preko plača- nja, mreženja in vključevanja v turizem,
nih oglasov ime našega mesta med tuji- V sodelovanju z Občino Laško so na hkrati pa jih pozovejo k medsebojnemu
mi in domačimi uporabniki pospešili za STIKU že lani začeli z razvojem znamke povezovanju, brez katerega turizem v tako
več kot 70 odstotkov. Novost letošnjega Okusiti Laško, kjer so s pozivanjem vseh majhnem okolju s tako pestro ponudbo ne
leta so prenovljena spletna stran, blog, na ponudnikov iz lokalnega okolja pripravi- zmore obstajati!
katerem lahko berete o osebnih zgodbah li enovit načrt kulinarike, preko katere- Špela Juhart
23