Page 21 - LaskiBilten_st76_NR
P. 21
STIK
Okusiti Laško
V zadnjih nekaj letih je bilo v Sloveniji poleg krovne znamke OKUSITI SLOVENIJO (TASTE SLOVENIA)
razvitih tudi nekaj uspešnih regionalnih tržnih znamk s področja kulinarike in gastronomije, ki se jim je
v letu 2019 pridružila tudi kolektivna blagovna znamka OKUSITI LAŠKO (TASTE LAŠKO).
Slovenska turistična organizacija je gastronom- Kot uvod v stalno rubriko OKUSITI LAŠKO
ski turizem izbrala kot nosilno razvojno in ko- navajamo uvodni nagovor župana Občine Laško,
munikacijsko tematiko za leti 2020 in 2021, Franca Zdolška, v nastajajoči brošuri:
ko bo Slovenija nosila naziv Evropska gastro- »Laško ima iz svoje zgodovine veliko zgodb, ki
nomska regija. Vključeni v kolektivno blagovno so prisotne še danes, in ravno na podlagi le-teh
znamko OKUSITI LAŠKO bomo aktivno sode- lahko ustvarimo nekaj edinstvenega - edinstvena
lovali pri razvojnih in promocijskih aktivnostih,
ki bodo ciljno usmerjale prepoznavnost naše doživetja, lokalno pridelano hrano, rokodelske
edinstvene gastronomske ponudbe na vseh rav- izdelke iz lokalnih materialov … Ponosen sem,
neh. V ta namen vas bomo, dragi bralci, tudi da smo uspeli vzpostaviti neko “skupnost”, ki
v Laškem biltenu sproti obveščali o ponudbi in smo jo povezali v kolektivno blagovno znamko,
rasti naše kolektivne blagovne znamke in vas nosilko visoke kakovosti in dragocenosti naše
vabili k sodelovanju in obisku raznoterih do- občine, občine Laško.
godkov. Vabimo vas tudi k obisku spletne strani: Vabljeni, da tudi sami spoznate okuse Laškega.«
www.lasko.info/okusiti-lasko.
Operacijo Okusiti raznolikost podeželja, katere vodilni partner je Občina Laško, ostali partnerji pa so STIK Laško, KGZS – Zavod CE in Thermana d.d., sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
21