Page 14 - Laski_Bilten_st78-2020_NR
P. 14

PIVOVARNA

       V PIVOVARNI LAŠKO SE BOSTA CEDILA MED

       IN MEDENO PIVO


       Pivovarna Laško Union je v sodelovanju s Čebelarsko zvezo Slovenije in čebelarsko
       družino Šolar iz Laškega na vrtu Pivovarne Laško postavila čebelnjak s 350.000 če-
       belami. Želja je, da bi iz njihovega medu še letos proizvedli prvo medeno pivo. Nizu
       projektov, ki sodijo v trajnostno strategijo »Varimo boljši svet«, je tako dodala še ene-
       ga, ki utrjuje njeno povezanost z lokalno skupnostjo in trajnostno lokalno oskrbo.




























       Tako panjske končnice kot blagovna znamka Laško   Otvoritveni trak sta prerezala Tanja Subotić Levanič, direktorica korporativ-
       so simbol slovenske tradicije. Ilustracije petih slo-  nih odnosov v Pivovarni Laško Union (druga z desne) in Boštjan Noč, predse-
       venskih ilustratorjev na čebelnjaku v sliki in barvah   dnik Čebelarske zveze Slovenije (drugi z leve). Ključe čebelnjaka je nato prev-
       predstavijo zgodbo Pivovarne Laško.               zela izkušena čebelarska družina Šolar iz Laškega, ki bo skrbela za čebele,
                                                         nastanjene na vrtu pivovarne.
























       Pivovarna Laško Union uvršča novo čebeljo pridobitev v vsebino   Maja Mežan, vodja blagovne znamke Laško, je izpostavila, kako
       strategije trajnostnega razvoja »Varimo boljši svet«. S tem krepi so-  pomembno je za pivovarno ohranjanje lokalnih tradicij in nji-
       delovanje blagovne znamke Laško z lokalnim okoljem in spodbuja   hovo umeščanje v sodobni čas. Naznanila je, da se bosta v La-
       ohranjanje zelenega (hmelj) in rumenega (med) zlata.          škem kmalu cedila med in … Laško medeno pivo.


                                                                     S tem projektom Pivo-
                                                                     varna Laško Union po-
                                                                     šilja jasno sporočilo, da
                                                                     misli resno: sodelova-
                                                                     nje z lokalno skupnostjo
                                                                     je ključni temelj v njeni
                                                                     strategiji trajnostnega
                                                                     razvoja. Aktivno spre-
                                                                     jema odgovornost, da
                                                                     skupaj  sooblikujejo  re-
                                                                     šitve, ki bodo zanam-
                                                                     cem omogočile dožive-
                                                                     ti bogastvo in barvitost
                                                                     našega planeta.


       14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19