Page 14 - Laski_Bilten_st78-2020_NR
P. 14
PIVOVARNA
V PIVOVARNI LAŠKO SE BOSTA CEDILA MED
IN MEDENO PIVO
Pivovarna Laško Union je v sodelovanju s Čebelarsko zvezo Slovenije in čebelarsko
družino Šolar iz Laškega na vrtu Pivovarne Laško postavila čebelnjak s 350.000 če-
belami. Želja je, da bi iz njihovega medu še letos proizvedli prvo medeno pivo. Nizu
projektov, ki sodijo v trajnostno strategijo »Varimo boljši svet«, je tako dodala še ene-
ga, ki utrjuje njeno povezanost z lokalno skupnostjo in trajnostno lokalno oskrbo.
Tako panjske končnice kot blagovna znamka Laško Otvoritveni trak sta prerezala Tanja Subotić Levanič, direktorica korporativ-
so simbol slovenske tradicije. Ilustracije petih slo- nih odnosov v Pivovarni Laško Union (druga z desne) in Boštjan Noč, predse-
venskih ilustratorjev na čebelnjaku v sliki in barvah dnik Čebelarske zveze Slovenije (drugi z leve). Ključe čebelnjaka je nato prev-
predstavijo zgodbo Pivovarne Laško. zela izkušena čebelarska družina Šolar iz Laškega, ki bo skrbela za čebele,
nastanjene na vrtu pivovarne.
Pivovarna Laško Union uvršča novo čebeljo pridobitev v vsebino Maja Mežan, vodja blagovne znamke Laško, je izpostavila, kako
strategije trajnostnega razvoja »Varimo boljši svet«. S tem krepi so- pomembno je za pivovarno ohranjanje lokalnih tradicij in nji-
delovanje blagovne znamke Laško z lokalnim okoljem in spodbuja hovo umeščanje v sodobni čas. Naznanila je, da se bosta v La-
ohranjanje zelenega (hmelj) in rumenega (med) zlata. škem kmalu cedila med in … Laško medeno pivo.
S tem projektom Pivo-
varna Laško Union po-
šilja jasno sporočilo, da
misli resno: sodelova-
nje z lokalno skupnostjo
je ključni temelj v njeni
strategiji trajnostnega
razvoja. Aktivno spre-
jema odgovornost, da
skupaj sooblikujejo re-
šitve, ki bodo zanam-
cem omogočile dožive-
ti bogastvo in barvitost
našega planeta.
14