Page 17 - Laski_Bilten_st78-2020_NR
P. 17
STIK
STIK LAŠKO V ČASU EPIDEMIJE IN
SOOČANJE Z NOVO REALNOSTJO
Čas epidemije Covida-19 nas je posta-
vil pred nove izzive, v iskanje novih pris-
topov, kreativnih rešitev in prilagajanju
novi realnosti. Dejavnosti STIK-a segajo
na zelo široke področje, izstopata pa prav
gotovo turizem in prireditvena dejavnost
na različnih področjih. Obe področji je
epidemija močno prizadela.
Soočanje z novimi razmerami in nov
čas smo izkoristili za pripravo novih vse-
bin in ponudbe za večjo prepoznavnost
in promocijo naše destinacije. Za čas ponovnega zagona turizma smo živetja na realnih lokacijah. Naše atrak-
Prilagodili smo promocijo na vseh na- v STIK-u tako posodobili in nadgradili cije bodo lahko obiskovalci odkrivali in
ših družabnih omrežjih in poskrbeli za spletno stran www.lasko.info z novi vse- podrobneje spoznavali preko mobilne-
dodatno informiranje, tako splošne kot binami. Razširili in izpostavili smo vse- ga telefona. Butična digitalna doživetja
profesionalne javnosti in turističnih de- bino projekta Okusiti Laško ter predsta- bodo oživljala skrivnosti trškega jedra
ležnikov o dogajanju na področju turiz- vili vse vključene ponudnike, predstavili Laškega in omogočala druženje s pesni-
ma, spletni ponudbi kulturnih vsebin ter novo kulinarično turo za zahtevnejše gos- kom Antonom Aškercem na Aškerčevi
muzejskih zanimivostih. te Pivocvetni potep po Laškem, novo domačiji. Virtualno doživetje bodo z ino-
Zaradi aktualnih razmer, povezanih s kampanjo za individualne goste Odprta viranjem kulturne dediščine postale tudi
pandemijo, smo v aprilu organizirali vir- vrata Laškega ter ponudbo destinacije oživljene skrivnosti starodavne kartuzi-
tualno srečanje ponudnikov Laškega in Laško v okviru vseslovenske akcije Moja je Jurklošter, ostaline in ruševine ter od-
z različnih vidikov ocenili stanje in zasta- Slovenija. maknjeno življenje menihov, ki ga je za-
vili prihodnje usmeritve za našo skupno Za kampanjo Odprta vrata Laškega znamovala ljubezenska zgodba Friderika
destinacijo Laško. Poleg predstavnikov smo zbrano ponudbo predstavili ne samo in Veronike Deseniške. Za živo in pristno
Občine Laško so na srečanju sodelovali na spletni strani, temveč tudi na tiskovi- doživetje na teh posebnih prostorih naše
še predstavniki Thermane Laško, Rim- nah in večjih plakatnih mestih in panojih destinacije bomo poskrbeli v sodelova-
skih term, Restavracije Pavus, Hotela v termah ter z vsemi vključenimi ponu- nju z ZRC SAZU.
Špica in Aqua Rome. V pogovoru je so- dniki posneli video portrete, ki bodo še Prireditev in dogodkov v Treh lilijah
delovala tudi Miša Novak, strokovnja- dodatno prispevali k njihovi promociji in in v Kulturnem centru do nadaljnjega še
kinja, ki bo sodelovala pri pripravi nove obisku njihove ponudbe. ne bo. V Kulturnem centru Laško smo v
strategije turizma. Z namenom večje promocije destina- času epidemije pripravili akustična kon-
Slovenska turistična organizacija je cije smo pripravili nov predstavitveni ka- certa, ki so ju gledalci lahko spremljali z
v maju izvedla serijo petih spletnih sre- talog za turistično destinacijo Laško ter domačega kavča. Ko je bil svet obrnjen na
čanj »Slovenski turizem med in po CO- nov promocijski video, ki vabi v moje glavo, je bil oder poln in dvorana prazna.
VID-19«. Namen srečanj je bil izpostaviti Laško in mojo Slovenijo. Pripravljeni sta Koncerta smo predvajali preko spletne-
izzive, priložnosti in ukrepe, ki zahtevajo dve različici, s slovenskim in angleškim ga omrežja Facebook na strani Kulturni
temeljite prilagoditve, t. i. »reset« v turiz- pripovedovalcem, za domače in tuje gos- center Laško. Nastopili so Saška Nemec,
mu, ki nas vodi v novo realnost z obrav- te. Z naštetim se pridružujemo vseslo- Sara Požin, Matjaž Piavec ter domača za-
navo raznolikih in aktualnih tem za ob- venski kampanji Moja Slovenija. Obe- sedba Marvin.
dobje okrevanja turizma. Celotno serijo nem pa smo oblikovali nove vizualne Čas med epidemijo smo izkoristili za
spletnih srečanj je spremljalo številčno podobe za oglaševanje na digitalnih me- vzdrževalna dela v Kulturnem centru,
občinstvo, več kot 2.000 gledalcev. Stro- dijih in posneli video povabilo z Markom Savinji in dvorani Tri lilije. Izvajalo se je
kovne prispevke, odgovore in dragocena Pavčnikom, ambasadorjem naše destina- vzdrževanje pohodnih poti, ki so bile v
mnenja je z občinstvom delilo kar 37 so- cije. Celotna promocijska video vsebina tem času tudi dobro obiskane.
delujočih govorcev s področja turizma iz naše destinacije je dostopna na YouTube Kljub temu, da smo bili primorani Fe-
Slovenije in tujine. Na četrtem srečanju z kanalu Laško, Slovenia. stival Pivo in cvetje odpovedati, se veseli-
naslovom Destinacije & doživetja priho- V maju sta začela obratovati TIC La- mo, da nam bodo poletni meseci prinesli
dnosti je na povabilo organizacije STO ško in Muzej Laško. Prav tako smo za možnosti za obuditev prireditev, čeprav v
sodeloval tudi STIK Laško. Serija sple- obiskovalce odprli Escape Room in pus- omejenem obsegu.
tnih srečanj je pokazala, da je slovenski tolovsko igro na prostem Unlock Laško. Tina Belej
turizem pripravljen, da ponovno zaživi. Pripravljamo pa tudi nova virtualna do- Foto: STIK, Jaka Teršek
17