Page 47 - Laski_Bilten_st78-2020_NR
P. 47
VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE
Kulturno-umetniško delovanje
šole v času pouka na daljavo
Čas pandemije je letos povsem spre-
menil naš način življenja. Prav tako tudi
delovanje šole OŠ Antona Aškerca Rim-
ske Toplice. Vseeno pa smo učitelji in
učenci poskrbeli, da se je v tem času rea-
liziralo veliko vsebin, ki so na prvi pogled izgledale neizvedljive.
Najodmevnejše je bilo zagotovo delovanje šolskega banda
AART pod vodstvom mentorice in zborovodkinje šole gospe
Alenke Štigl. V začetku marca se je šolski band intenzivno začel
pripravljati na Vseslovensko srečanje šolskih glasbenih skupin, Učenci so navduševali tudi z likovnimi izdelki. Pod vodstvom
toda zaradi nastale situacije se je ta projekt nekako končal. Os- učiteljice Nine Tuš so se morali hitro prilagoditi na nov način
tali smo vsak na svojem domu. V aprilu pa se je porodila ideja, dela v času epidemije. To je bil poseben izziv, saj je večina likov-
da projekt vseeno izpeljemo do konca, in sicer na daljavo. nih materialov in pripomočkov ostala v šoli. Likovne naloge so
Vsak član banda je z mobilnim telefonom posnel svoj inštru- bile zastavljene tako, da so lahko učenci uporabili materiale, ki
mentalni del, k sodelovanju pa so bili povabljeni še člani MPZ so jih našli doma. Nastali so zelo zanimivi in domiselni izdelki.
Žarek. Skupaj so posneli pesem Tam, kjer sem doma, s katero Prednost tega časa je bila, da so imeli učenci na voljo več časa
so se prijavili in sodelovali tudi na 14. mednarodnem festivalu za ustvarjanje.
»Igraj se z mano«. Še en posnetek, Milion reasons, pa je izvedel Likovna razstava, ki je tokrat ni bilo mogoče postaviti na šoli,
samo band AART. Za montažo in video produkcijo obeh pesmi
je poskrbela učiteljica Jasmina Oblak. je objavljena v spletni galeriji naše šole.
Ob zaključku korona šole pa
je nastal še en video posnetek.
Tudi tokrat so pevci doma po-
sneli svoj glas, posamezne po-
snetke pa je v celoto zmontiral
učitelj Blaž Guzej. S pesmijo Ne
čakaj na maj so zaključili čas
korona šole in se z velikim ve-
seljem in pričakovanjem znova
vrnili v šolske klopi med sošol-
ce, prijatelje in učitelje.
Ponovno so dokazali, da je
glasba brezmejna. Z njo so se,
kljub pandemiji, povezali na
daljavo in naredili skupni pro-
jekt. Če se ne bi znašli v takšni
situaciji, verjetno ta projekt še
nekaj časa ne bi zaživel v takšni
obliki.
Nenazadnje pa
so učenci v tem
času tudi veliko
brali. Da so knji-
ge eno naših naj-
večjih bogastev in
da nam branje od-
kriva nove svetove,
učence učimo vsak
dan in jih spodbu-
jamo k branju. Vsa-
ko leto se učenci
naše šole zelo ve-
selijo noči branja,
ki jo organiziramo
ob svetovnem dne-
vu knjige ob koncu
aprila.
47