Page 47 - LaskiBilten_st88_NR
P. 47

VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE

                       eTwinning projekt                                                ne znajo postaviti jasnih mej in časovnih
                       Igrajmo se                                                       omejitev, se nam je projekt na to temo
                                                                                        zdel zelo smiseln.
                          V  novem  koledar-                                               Učenci bodo v sklopu projekta sami
                       skem  letu 2022 so  se                                           ustvarjali zabavne, poučne in uporab-
       učenci NIS-a pridružili eTwinning pro-                                           ne igre. Čeprav je projekt Igrajmo se
       jektu Igrajmo se (Let‘s play - Haydi Oyu-                                        namenjen vzgajanju za pravilno uporabo
       na). Skupaj s partnerji iz Turčije in Ro-                                        računalniške tehnologije, nam tako kot
       munije  želimo  učence  ozavestiti  glede                                        vsi eTwinning projekti omogoča spo-
       pretirane in neprimerne uporabe tehno-                                           znavanje tujih šol in njihovega lokalne-
       logije ter jih odvrniti od iger s škodljivi-                                     ga okolja. Mi pa sodelujočim partnerjem
       mi vsebinami.                                                                    predstavimo našo šolo, občino Laško in
         Učenci so v času pandemije zaradi šo-                                          državo Slovenijo. Na tak način pletemo
       lanja na daljavo in drugih okoliščin več                                         nove vezi ter krepimo zavest o povezano-
       časa preživeli na mobilnih aplikacijah.                                          sti in soodvisnosti različnih skupnosti.
       Ker učenci pogosto niso samokritični
       glede uporabe mobilnih aplikacij ali pa si                                                            Valentina Gartner







       Projekt Ko umetnine oživijo                                  in drugih. Učenci so bili nad idejo poustvarjanja navdušeni, a
                                                                    delo je bilo vse prej kot lahko. Začeli so s preprosto žičko, ki so
         Učenci Podružnične šole Vrh nad Laškim so letošnje leto po-  jo oblikovali v telo, kaširali majhne roke, obraze, nato pa šivali
       novno oživeli umetnine. V mesecu januarju so ustvarjali, šivali   drobne srajčke in krila, slikali in dodajali tudi najmanjše detajle.
       in raziskovali znane slikarje. Izdelali so zanimive lutke, ki jih še   Projekt je trajal nekaj tednov. A so končni izdelki navdušili ter
       nikjer nismo videli. V projektu, ki je nastal v vzdušju spodbuja-  poplačali vso vztrajnost in vloženi trud.
       nja za umetnost, so se lotili spoznavanja del slovenskih slikar-
       jev kot so Ivana Kobilca, Jožef Tomic, Jurij Šubic, Anton Ažbe                      Mentorica projekta Klaudija Košenina





























       Anej Zalokar Šorn, 5. razred                                 Neja Urana, 5. razred




























       Klaudija Košenina, učiteljica                                Jure Frece, 5. razred

                                                                                                                           47
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52