Page 48 - LaskiBilten_st88_NR
P. 48
VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE
eTwinning projekt
Let’s be eco-friendly
S skupino osmošolcev smo se le-
tos priključili projektu eTwinning.
eTwinning je skupnost evropskih šol – je
oblika mednarodnega sodelovanja med
učitelji in učenci. Spletni portal omogo-
ča povezovanje, sodelovanje, razvijanje
projektov, izmenjavo izkušenj in še veli-
ko več. eTwinning je tudi del programa
Erasmus+, programa evropskega sodelo-
vanja na področju izobraževanja, uspo-
sabljanja, mladih in športa. Dandanes je vedno bolj pomembno izdelali okolju prijazne voščilnice, ki smo
zavedanje o posledicah, ki ga ima one- jih poslali ostalim sodelujočim v projek-
snaževanje na okolje ter na zdravje in po- tu. Prejete voščilnice iz tujine smo razo-
čutje ljudi. Osmošolci Filip, Jan, Lovro, besili v eTwinning kotičku. Glavna nit
Lucijan, Mai, Maj, Timotej, Sašo, Urban projekta je biti okolju prijazen, kar je na
in Zala sodelujejo z drugimi desetimi svoj način predstavila vsaka sodelujoča
partnerskimi šolami iz Slovenije, Jorda- šola. Tako smo se z učenci in učenkami
nije, Turčije, Portugalske, Romunije, Ita-
lije in Hrvaške v mednarodnem projek- iz Turčije srečali na ZOOM videokonfe-
tu Let’s be eco-friendly - Bodimo prijazni renci, kjer smo razpravljali o onesnaže-
okolju. vanju in skrbi za okolje v domačem kra-
Učenci so v angleščini na portalu po- ju ter na šoli. Nekaj zanimivih dejstev o
leg osebnih predstavitev ustvarili tudi onesnaževanju, s katerim se danes soo-
predstavitev naše šole. Predstavitev je na- čamo po vsem svetu, so učenci naniza-
menjena tudi učiteljem, ki bodo našo šolo li tudi spletnem portalu. Svoje znanje o
predstavili v tujini v projektu Erasmus+. onesnaževanju so ob koncu preverili tudi
Projekt smo najprej začeli z izdelavo sku- s pomočjo kviza Kahoot. Projekt se izteče
pnega loga. Vsaka sodelujoča država je ob koncu šolskega leta, do takrat pa nas
izdelala svoj logotip, sledila je predstavi- čaka še kar nekaj zanimiv nalog.
tev na portalu, nato glasovanje in logo je
bil izbran. Nato so učenci pred prazniki Mentorica Karmen Deželak
ksami, ki nam bodo pomagale pri delu z vosti na področju inkluzije otrok in mla-
učenci – prednost bomo dajali skupinam, dostnikov v tujini, predvsem ob podpori
ki so drugače deležne manj pozornosti z IKT. Želimo pridobiti čim več znanja v
vidika sprejemanja drugačnosti ter na- smeri raznolikosti učnih pristopov za in-
Vsi vključeni - vsi zmagovalci darjenim učencem in jih aktivno vključi- kluzijo in tehnološko podporo ter znanje
li v življenjski utrip naše šole. Udeleženci prenesti v našo učno prakso na vseh sto-
S projektom Everyone involved - eve- bomo z izobraževanjem utrdili in poglo- pnjah in področjih poučevanja. Naš cilj –
ryone wins je naša šola uspešno kandidi- bili svoje znanje o specifičnih učnih te- »nevidna inkluzija« bo lahko uspel le, če
rala na razpisu Erasmus+ 2021. Pridobili žavah, se seznanili z inkluzivno pedago- bomo vsi, tudi učenci z manj priložnost-
smo evropska sredstva, s katerimi bomo giko znotraj šole in izgradnjo osebnega mi, zaživeli kot aktivni državljani naše-
v tem koledarskem letu 5 učiteljem omo- zaupanja in samozavedanja. S pozitivni- ga kraja, države, Evrope ter prispevali k
gočili obisk tečaja na partnerskih šolah v mi zgledi iz tujine bomo vplivali na več- boljšemu jutri.
Španiji, Estoniji, Grčiji, Španiji, Irski in jo osveščenost o nujnosti inkluzije tudi v Prepričani smo, da nam bo to uspelo
na Portugalskem. lokalnem okolju. in da bomo na partnerskih šolah našli
Z vse življenjskim učenjem dajemo Dvigniti želimo kakovost pouka. Ob prijatelje, kamor bomo v prihodnosti od-
zgled, da je znanje vrednota. Seznaniti izmenjavi dobrih praks s tujimi sorodni- peljali naše učence.
se želimo s sodobnimi pedagoškimi pra- mi organizacijami, bomo spremljali no- Nuša Ocvirk
48