Page 19 - LaskiBilten_st90_NR
P. 19
STIK
vidika njihovega ekonomskega prispev- Kolektivne blagovne znamke, vzpos-
ka k razvoju podeželja. Slednjemu mora- tavljene po modelu Izvorno slovensko
mo namreč ob bok postaviti tudi okolj- imajo vzpostavljen raznolik sistem pro-
ski in socialni prispevek, ki ga izvajajo dajnih mest ponudbe s certifikatom ka-
znamke z: kovosti, tako fizično kot spletno. S tem je
• povezovanjem in sodelovanjem ponu- namreč zagotovljena možnost tako do-
dnikov v kratkih dobavnih verigah; mačinom kot obiskovalcem destinacije,
PRISPEVEK LOKALNIH TRŽNIH • rastjo kakovosti celovite ponudbe od da pokusijo in kupijo certificirane pridel-
njive do krožnika in vodenih gastro-
ZNAMK HRANE K RAZVOJU nomskih in turističnih doživetij; ke in izdelke z lokalno dodano vredno-
stjo. Prodajna mesta, ki vključujejo tudi
PODEŽELJA • razvojem novih in povezanih izdelkov, izbrane pridelke in izdelke znamke Oku-
storitev in doživetij – izkušenj; siti Laško, so: sredini Domači kotički, od
Strokovni posvet z zgornjim naslo- • čezsektorskim sodelovanjem in vzpos- 9. do 11. ure, sobotna tržnica od 8. do 12.
vom, ki je 27. maja potekal na Brdu pri tavljanjem lokalne/regionalne oskrbe; ure in Laški sejem, prvi petek v mesecu,
Kranju, je bil namenjen predstavitvi lo- • celovito in skladno celostno vizualno od 8. do 16. ure. Nekateri izbrani pre-
kalnih tržnih znamk, ki pomembno pri- podobo ponudbe izdelkov, storitev in hranski izdelki z daljšim rokom trajanja
spevajo k razvoju podeželja in pregledu doživetij ter njihovih ponudnikov; so sicer na razpolago tudi v trgovini Kat-
ter izmenjavi izkušenj pri njihovem im- • skupno promocijo in trženjem certifi- ka, v TIC-u Laško in Rimske Toplice. Po-
plementiranju. Znamka Okusiti Laško je cirane ponudbe; nudba je dostopna tudi na spletnih stra-
bila predstavljena v okviru Mreže kolek- • prepoznavno destinacijo, ki pripove- neh https://lasko.info/trgovina in http://
tivnih blagovnih znamk, vzpostavljenih duje usklajeno zgodbo s celovito po- ponudba-podezelja.si ter v okviru stoj-
po modelu Izvorno slovensko. nudbo. nične ponudbe na prireditvah.
Dogodek je organizirala Razvoj- Mreža kolektivnih blagovnih znamk,
na agencija Sora v sodelovanju vzpostavljenih po modelu Izvorno slo-
s Filozofsko fakulteto ter Znan- vensko, bo v letošnjem letu vzpostavi-
stveno raziskovalnim centrom la digitalizirano platformo za naročanje
Slovenske akademije znanosti in certificirane lokalno pridelane hrane,
umetnosti. ki bo omogočala uvid v ponudbo vseh
V zaključkih strokovnih
predstavitev in okrogle mize je vključenih znamk ter različne možnosti
bilo izpostavljeno, da na lokal- dostopa do nje.
ne kolektivne blagovne znamke Marina Bezgovšek in Polona Zorko,
hrane ne smemo gledati zgolj z koordinatorici KBZ Okusiti Laško
DESTINACIJA LAŠKO OSVOJILA ZNAK Zelena shema sloven-
SLOVENIA GREEN DESTINATION PLATINUM skega turizma, nacionalni
program in certifikacijska
V letošnjem letu je potekalo ponovno ocenjevanje za pri- shema pod krovno znam-
dobitev oziroma obnovo znaka Slovenia Green. ko Slovenia Green združu-
je vsa prizadevanja za traj-
nostni razvoj turizma v
Sloveniji. Destinacija Laško je v Zeleno shemo slovenske-
ga turizma vstopila s podpisom Zelene politike slovenskega
turizma v letu 2015. Leto kasneje je pridobila znak Slove-
nia Green Bronze, nato pa napredovala preko zlatega vse do
platinastega znaka. Na podlagi doseženih kriterijev sta Slo-
venska turistična organizacija, kot upravljavka Zelene sheme
slovenskega turizma ter Zavod tovarna trajnostnega turizma
GoodPlace, kot akreditiran partner, destinaciji Laško pode-
lili znak Slovenia Green Destination Platinum.
Poleg znaka Slovenia Green Destination Platinum je zele-
na koordinatorica destinacije Laško Sabina Seme prejela pri-
znanje za naj zeleno koordinatorico.
Plaketi za Slovenia Green Destination Platinum ter za naj
zeleno koordinatorico sta bili podeljeni na Zelenem dnevu
slovenskega turizma, ki je potekal 25. maja v Krškem.
Ponosni smo, da skupaj stopamo po poti trajnostnega ra-
zvoja turizma in pišemo zeleno zgodbo Slovenije.
19