Page 20 - LaskiBilten_st94
P. 20

STIK

                                                dostopnega  turizma.  Ekološka kmetija   velnes so še dodatno prispevali k velike-
                                                Tomič iz Rimskih Toplic, kjer pridelujejo   mu zanimanju za obisk naše destinacije.
                                                in predelujejo sibirske borovnice, znane   Podrobnejši opis predstavitev v Ljubljani
                                                tudi kot Haskap jagode, se je predstavila s   si lahko preberete na spletni strani: lasko.
                                                ponudbo sokov in domače marmelade iz    info/okusiti-lasko/zanimivosti/.
                                                teh izjemnih plodov, ki se umeščajo med    V skladu s Strategijo gastronomije Ob-
                                                t. i. superživila. Obiskovalci so bili nav-  čine Laško je v okviru LAS operacije Ak-
       OKUSI LAŠKEGA                            dušeni tudi nad raznovrstno ponudbo     tiviranje urbanih območij načrtovana iz-
                                                Medenega butika in čokoladnice Škor-
                                                                                        vedba natečaja za oblikovanje značilnih
       VABIJO                                   ja, predstavljene so bile bogate izkušnje   jedi  z laškimi pivi. Natečaj bo v drugi
                                                na  področjih  čebelarske  in  pivovarske   polovici februarja objavljen na spletnih
         V tednu od 16. do 21. januarja 2023 je   dediščine laškega območja, ki se združu-  straneh Občine Laško in v Medijskem
       v okviru projekta Diši po domačem na     jejo z novimi oblikami uporabe v čokola-  središču  na  destinacijski  strani  lasko.
       Tržnici BTC City v Ljubljani zadišalo po   dnih specialitetah. Z degustacijo certifi-  info. Vse zainteresirane prijazno vabimo
       okusih Laškega. Obiskovalcem so bile     cirane dimljene postrvi se je predstavitvi   k sodelovanju.
       predstavljene kulinarične in rokodelske   znamke Okusiti Laško pridružila tudi Ri-  Prav tako vas vabimo k spremljanju
       zgodbe kolektivne blagovne znamke        bogojnica Prima iz Velikega Širja pri Zi-  kulinaričnih in rokodelskih zgodb na FB
       Okusiti Laško, ki trenutno vključuje 43   danem Mostu.                           strani Okusiti Laško ter sledenju zani-
       ponudnikov pridelkov in živilskih izdel-   Thermana Laško je obiskovalcem tr-    mivih fotografskih in video objav ponu-
       kov, 11 rokodelskih ponudnikov, 11 po-   žnice v okušanje ponudila Laško meden-  dnikov znamke, ki so se odzvali povabilu
       nudnikov jedi in pijač, postreženih na   ko, destinacijsko slaščico iz lokalnih se-  LAS Raznolikost podeželja k sodelova-
       gostinski način, ter v kategoriji ambasa-  stavin. Obiskovalci so občudovali tudi   nju  pri izbranih aktivnostih iz  projekta
       dorjev znamke enega ponudnika. To je     njihov pogrinjek Spoštujmo lokalno hra-  Iz laške  špajze. Prispevki predstavljajo
       Restavracija Pavus grad Tabor Laško, ki   no ter se seznanili z njihovo celotno cer-  najpristnejša izročila naše destinacije.
       je nosilka prestižnega naziva Hiša gastro-  tificirano ponudbo ter prizadevanji v ra-
       nomije.                                  zvoju zelene gastronomije. Laška piknik                            STIK Laško,
         Kmetija Pr‘Kofetl, Kmetija Pertinač,   košarica z lokalnimi dobrotami ter pro-           upravljavec KBZ Okusiti Laško
       Kmetija Tomič ter Medeni butik in čo-    grama Medeno razvajanje in Pivovski            Marina Bezgovšek, koordinatorica
       koladnica Škorja so obiskovalcem tržni-
       ce  skozi  zgodbe izdelkov,  ki so  jim  bili
       na voljo, predstavili bogastvo prehran-
       ske dediščine našega območja in njenih
       posodobljenih interpretacij. Silva Kajtna
       Poženel s Kmetije Pr’Kofetl, kjer gojijo,
       nabirajo, sušijo in pakirajo zelišča ter in-
       dustrijsko konopljo za čaje in čajne me-
       šanice, je vsem zainteresiranim razkrila
       posebnosti posameznih čajev, ki so jih
       obiskovalci lahko okušali ob spremljavi
       okusov domačih marmelad. Milena Per-
       tinač s Kmetije Pertinač, kjer iz domačih
       sestavin pripravljajo raznovrstne odlič-
       ne testenine, je izpostavila tudi ponudbo
       brezglutenskih  testenin,  ki  na  prehran-
       skem področju močno prispevajo k pre-
       poznavnosti destinacije Laško kot Evrop-
       ske  destinacije  odličnosti  na  področju




       USPEŠNO                                 go, vplivajo namreč na kakovost obroka,   vezovati. Povezovanje preko skupnih vla-


       POVEZOVANJE                             ki je postavljen na mizo, ter ob enem kre-  ganj, trženj in promocij, izboljša njihovo
                                                                                        stroškovno in cenovno učinkovitost, ter
                                               pijo vez med pridelovalcem in potrošni-
       PRIDELOVALCEV IN                        kom.                                     krepi njihovo konkurenčnost. Potrošniki
                                                                                        z nakupom lokalno pridelane hrane pri-
                                                  Povezovanje lokalnih proizvajalcev in
       POTROŠNIKOV                             lokalne skupnosti je temelj za uspeh in   spevajo k svojemu zdravju, okolju in k
                                               odpornost kratkih agroživilskih verig.   ohranitvi in razvoju lokalnega gospodar-
         Uživanje sveže in kakovostne hrane ni    Pridelovalci počasi spreminjajo svojo   stva in podeželja.
       nekakšen mimobežni trend sodobnega      poslovno politiko. Da bi lažje zagotovili   Kljub številnim pozitivnim učinkom
       življenjskega sloga. V zadnjih letih se je   ponudbo lokalnih pridelkov in proizvo-  povezovanja se pridelovalci še vedno
       pokazalo, da je pomembno, kaj jemo in   dov, bodisi v večjih trgovskih verigah, na   soočajo s problemom, kako to povezo-
       od kod hrana prihaja! Kratke agroživil-  tržnicah, ali pa pri neposredni prodaji in   vanje dejansko vzpostaviti. Kot glavno
       ske verige igrajo pri tem pomembno vlo-  preskrbi javnih zavodov, so se pričeli po-  oviro navajajo nenehno spreminjanje

       20
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25