NAROČNIK: OBČINA LAŠKO, Mestna ulica 2, 3270 Laško, ki jo zastopa župan Franc ZDOLŠEK
ID za DDV: SI11734612
matična številka: 5874505
TRR: 01257-0100003220
v nadaljevanju naročnik,
vabi k predložitvi ponudbe za oddajo naročila storitve po odprtem postopku, na podlagi 25. člena Zakona o javnem naročanju (Ur. list RS št. 12/2013-UPB5, 19/14, 90/14-ZDU-1I; v nadaljevanju ZJN-2),
Občina Laško izvaja javno naročilo po pooblastilu:
- Osnovne šola Primoža Trubarja Laško
- Osnovne šole Antona Aškerca Rimske Toplice
- Vrtca Laško
- Knjižnice Laško
- STIK-a Laško
- Glasbene šole Laško-Radeče
- Komunale Laško
Zavarovalni posrednik naročnika:
NALOŽBA IN, zavarovalno posredovanje d.o.o.
Novo Celje 9, 3301 Petrovče
Tel. št.: 041 670 890 e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
1. Predmet javnega naročila
Predmet javnega naročila je izbira izvajalca zavarovalnih storitev.
Javno naročilo je enovito in zajema storitve opredeljene v prilogah.
Naročnik bo z izbranim izvajalcem sklenil naslednje vrste zavarovanj:
- požarno zavarovanje z dodatnimi riziki,
- zavarovanje vlomske tatvine in ropa,
- zavarovanje računalnikov in računalniške opreme,
- zavarovanje strojeloma,
- zavarovanje stekla,
- zavarovanje splošne odgovornosti,
- zavarovanje vozil.
Ponudnik mora predložiti ponudbo za celotno javno naročilo. Ponudnik lahko predloži samostojno ponudbo ali ponudbo skupine izvajalcev, kjer nastopa kot partner.
Naročnik si pridržuje pravico, da storitev ne odda oz. jih odda v zmanjšanem obsegu.
2. Rok izvajanja oziroma izvedbe pogodbe
Rok izvedbe 5 let. Začetek zavarovanja 01.02.2016 od 00.00 ure naprej.
3. Objave Prek Portala javnih naročil.
Ponudbe morajo biti v celoti pripravljene v skladu z zahtevami iz te razpisne dokumentacije.
4. Predložitev ponudb
Ponudbe morajo biti predložene do srede, 23.12.2015 do 10.00 ure, na naslov Občine Laško, Mestna ul. 2, 3270 Laško, priporočeno po pošti ali osebno v vložišče (glavna pisarna) Občine Laško.
Vse prepozno predložene ponudbe bo naročnik neodprte vrnil ponudnikom.
Datum javnega odpiranje ponudb: v sredo, 23.12.2015 ob 12.00 uri.
Kraj javnega odpiranja ponudb: sejna soba – I.nadstropje Občine Laško
Ponudnik predloži ponudbo v zapečateni ali zaprti ovojnici tako, da je na odpiranju možno preveriti, ali je zaprta tako, kot je bila predana. Na ovojnici naj bo prilepljen izpolnjen obrazec Naslovnica ponudbe, ki je v prilogi te razpisne dokumentacije.
Ponudnik lahko umakne ponudbo, jo spremeni ali dopolni s pisnim obvestilom, ki mora na naslov naročnika prispeti do zaključka roka za oddajo ponudb. Na naslovnici ponudbe mora biti označeno »UMIK/ SPREMEMBA/ DOPOLNITEV«, glede na to ali gre za umik, spremembo ali dopolnitev že oddane ponudbe.
V primeru umika ponudbe, bo ta ponudba neodprta vrnjena ponudniku. Dopolnitve ali spremembe ponudbe bodo odprte na javnem odpiranju pred ponudbo samo.
Prisotni predstavniki ponudnikov morajo pred pričetkom javnega odpiranja ponudb izročiti pisna pooblastila za sodelovanje na javnem odpiranju. Pooblastila ne potrebujejo predstavniki ponudnikov, ki so registrirani za zastopanje. Nepooblaščeni predstavniki ponudnikov ne morejo opravljati dejanj, ki pomenijo zastopanje pravne osebe.
Naročnik bo o postopku odpiranja ponudb vodil zapisnik. Zapisnik bodo podpisali prisotni predstavniki naročnika ter prisotni pooblaščeni predstavniki ponudnikov.
Naročnik bo ponudnikom, ki so oddali ponudbe, izvod zapisnika o odpiranju ponudb poslal po pošti v skladu z zakonom, ki ureja to področje.
Po javnem odpiranju ponudb bo kontaktna oseba naročnika vsa obvestila, zahteve za dopolnitve formalno nepopolnih ponudb, druge informacije o javnem naročilu pošiljala po e-pošti kontaktni osebi ponudnika, navedeni v ponudbi ali ponudniku po pošti.
Razpisna dokumentacija
DODATNO POJASNILO
Naročnik dopušča možnost, da v obrazec OBR-2a-opcija, to je spremenjen obrazec OBR-2a, ki ga bo naročnik objavil na spletnem naslovu www.lasko.si, na mestu kjer je objavljena predmetna razpisna dokumentacija, vpišite za vsak subjekt-zavod posebej premijo za temeljne požarne nevarnosti brez predmeta zavarovanja in premije ločeno za vsako dodatno nevarnost, kot je navedeno v obrazcu.
K obrazcu predložite izračune zavarovalnice iz katerih so natančno razvidni predmeti zavarovanja, vrste nevarnosti in premija. V kolikor se pa ne odločite za to opcijo, pa v ponudbi predložite OBR-2a, izpolnjen v skladu z zahtevami iz razpisne dokumentacije.
OBR-2a-opcija
ČISTOPIS RAZPISNE DOKUMENTACIJE S SPREMEMBAMI
Čistopis RD