Page 16 - Laski_Bilten_st73
P. 16
pivoincvetje.si
Laško ostaja odličen
festivalski gostitelj
cvetličarjem. Letošnji koncept cvetličnih
razstav se je izkazal za izjemno kreativne-
ga, domiselnega in tudi obiskovalcem
Nadvse uspešna 55. izvedba festivala Pivo in cvetje najbolj privlačnega, zato so razstave
zabeležile rekorden obisk. Organizatorji
smo uspeli na razstave privabiti tudi šte-
Letošnja 55. izvedba festivala Pivo in cvetje Laško je v celoti uspela. vilne glasbenike in tam posneti njihove
izjave oz. intervjuje. Tudi koncept zbi-
Vreme se je nekoliko poigralo z obiskovalci le v petek, sicer pa je festival ranja žigov z vseh treh lokacij je priteg-
spremljala vremenska sreča. Tudi zato smo v štirih dneh v Laškem ponovno nil zbiralce in na koncu smo srečali v
Laškem tudi mnogo ocvetličenih dam in
zabeležili kar 75 tisoč obiskovalcev. gospodov.
Posebna zahvala gre tudi kulturnim
sodelavcem festivala, Laški pihalni god-
Festival se dogaja na prostem, zato vre- bi in mažoretam, ki nosijo pomemben
menske okoliščine lahko bistveno vpliva- delež pri ustvarjanju in izvedbi tradicio-
jo na vsebinski del dogajanja, kot tudi na nalnega programa. Enako velja tudi za
sam obisk. Kljub negotovi napovedi za Zvezo Možnar, ki vsako leto organizira
celotno drugo polovico festivalskega ted- in izvede tradicionalno poroko po starih
na, je bilo vreme, z izjemo začetka pet- obdobje ter aktivnega sodelovanja v tradi- jem sodelavcev PLU, z njihovimi idejami šegah in običajih. Letos je bila izvedena
kovega večera, vendarle velik zaveznik cionalni povorki, je letos ob podpori PLU in vsebinsko širino, brez katere festivala, jubilejno 50-ič. Še enkrat čestitamo
organizatorjev, pa tudi številnih zvestih uspešno zaživelo še nekaj projektov: Var- kot ga poznamo že več kot pol stoletja, mladoporočencema Knez Barbari in
ljubiteljev glasbe. Še posebej tistih, ki no je legendarno, ki ozavešča o odgovo- ne bi bilo. Mašek Nejcu, saj je bila poroka v resnici
vsako leto festival doživijo pod šotori. rnem pitju, in Dvigni roke za Laško, ki prava. Vse to bogati zavedanje o naši pol-
Sobotni večer je privabil v Laško rekord- postaja neke vrste rockersko-glasbeni Posebna pohvala letošnje festivalske preteklosti in hkrati gradi izjemno odgo-
no število obiskovalcev. Tudi zato letos simbol festivala in blagovne znamke izvedbe gre Hortikulturnemu društvu voren odnos do naše kulturne dediščine.
ponovno beležimo 75.000 festivalskih Laško. Zgodba festivala je torej tesno Laško, ki ga že vrsto let uspešno vodi
gostov, toliko kot lani, kar postavlja Pivo prepletena z aktivno vlogo in angažiran- Metoda Benedek, in vsem sodelujočim Mavrična dežela se izkazuje za čudovito
in cvetje Laško na prvo mesto naših glas- ustvarjalnico idej. Je prostor, kjer se roje-
beno turističnih dogodkov. vajo mali, pa tudi malo večji umetniki,
športniki, komunikatorji, kulturniki,
Pohvalno je, da kljub tako izjemnemu mladi tekmovalnega duha ali tisti, ki le
obisku v Laškem nismo zabeležili niti želijo sodelovati. Predvsem pa je Mavrič-
enega varnostnega incidenta. To potrju- na dežela svet, v katerem povezano uživa
je uspešnost akcij glavnega pokrovitel- celotna družina in vse njene generacije.
ja PLU pri ozaveščanju obiskovalcev o
zmernem in odgovornem uživanju, kar Partnerji festivala se iskreno zahvalju-
vodi v vse večjo skrbnost obiskovalcev za jemo vsem krajanom in obiskovalcem,
Letošnji festival je bil po dolgih letih Laško ponuja njihovim izdelčnim znam- lastno varnost. da ste s svojo prisotnostjo soustvarjali
organizacijskega vodenja Pivovarne kam. PLU v okviru sponzorstva festivala izjemno festivalsko vzdušje in Laško
Laško Union zaupan v izvedbo javnemu zagotavlja poleg sredstev za organizacijo Tudi sicer je potrebno posebej poudariti, ponovno predstavili kot najbolj prijazno
zavodu Center za šport, turizem, tudi finančna sredstva za glasbeni pro- da ostaja vloga PLU v izvedbi tega pro- festivalsko mesto.
informiranje in kulturo Laško - STIK, gram, ki so ga že šesto leto zasnovali ter jekta mnogo večja kot le klasična vloga
občina Laško je pristopila kot partner izvedli skupaj s strokovnjaki agencije glavnega sponzorja. Poleg že do sedaj
festivala, medtem ko je Pivovarna Laško Ovum. Ključni akterji so torej ostali isti, uveljavljenih stebrov promocije PLU, kot
Union (PLU) prevzela vlogo glavnega zamenjale so se zgolj nekatere vloge. je podpora postavitvi posebne lokacije
sponzorja dogodka in se na ta način Tudi zato je v izkušeni ekipi teklo vse po ambasadorjev znamke Laško – Društ-
lahko bolj osredotočila na marketinške načrtih, program je bil izpeljan v celoti va Laških pivovarjev, polnitve posebne
aktivnosti, ki jih znamka Pivo in cvetje ter navdušil številne obiskovalce. edicije piva Laščan samo za festivalsko
16