Page 21 - LaskiBilten_st92_zaSplet
P. 21
STIK
POIŠČEŠ ZLATOLASKO,
SPOZNAŠ ZLATO
LAŠKO
Primer promocijskega elementa kampanje Poiščeš zlatolasko, spoznaš zlato Laško
Slovenska turistična organizacija je v
aprilu objavila Javni razpis za sofinan- (brez DDV). V sodelovanju s strokovnja- dukta zdravje in dobro počutje vključuje
ciranje aktivnosti promocije turistične ki s področja digitalnega marketinga in
ponudbe vodilnih turističnih destinacij ključnimi deležniki na področju turizma tudi predstavitev produktov z višjo doda-
v Sloveniji v letu 2022, namenjen vodil- no vrednostjo, primernih za zahtevnega
nim turističnim destinacijam, s katerim v destinaciji je bila lansirana inovativna obiskovalca, ki išče avtentična, lokalna
se želi spodbuditi promocijo trajnostno promocijska kampanja »Poiščeš Zlato- in edinstvena doživetja in jih je mogoče
naravnane turistične ponudbe in spod- lasko, spoznaš zlato Laško«. Pripravljena doživeti skozi vse leto. Doživetja so pred-
buditi digitalno preobrazbo vodilnih de- je bila krovna marketinška zgodba, krea- stavljena na posebni pristajalni strani la-
stinacij. tivna in komunikacijska zasnova ter po- sko.info/zlato-lasko/.
STIK Laško je kot nosilec razvoja in sebna foto produkcija kampanje. Promo- Skupna vrednost sofinanciranja
promocije turizma vodilne destinacije cijske aktivnosti so se izvajale v on-line vseh destinacij iz naslova razpisa znaša
Laško s prijavo projekta Promocija de- (Facebook, Instagram, Google) in off-li-
stinacije Laško v letu 2022 kandidiral na ne (zunanje oglaševanje na mestnih pla- 1.200.000 €, delež sofinanciranja destina-
prvem prijavnem roku in uspešno pri- katih) medijih na slovenskem in dveh cij pa je enoten in znaša 90 % vseh upra-
dobil maksimalno vrednost dodeljenih prednostnih tujih trgih (Italija, Avstri- vičenih stroškov.
sredstev sofinanciranja v višini 31.000 € ja). Promocija poleg primarnega pro- STIK Laško
SVETOVNI DAN razmisleku o tem, kako ravnamo s turiz- prli tudi nekateri ponudniki iz promocij-
TURIZMA V mom in v njem. V torek, 27. 9. 2022, je v ske kampanje Odprta vrata Laškega, pri
katerih smo doživeli življenje na kmetiji
Laškem potekalo celodnevno dogajanje
DESTINACIJI LAŠKO z zanimivimi in poučnimi programi vo- z razgledom, odšli na piknik, spremeni-
denj in ogledov. li potek zgodovine s pomočjo tehnologije
Svetovni dan turizma vsako leto kot Najprej sta svoja vrata brezplačno od- ter raziskovali zgodovino Laškega v sobi
pobega in z igro Unlock Laško. Svetov-
praznik obeležuje vse ljudi, ki so s svojim prla Muzej Laško s svojimi stalnimi raz- ni dan turizma smo zaključili z vodenim
delom, prijazno besedo in nasmehom stavami in Laška hiša, kjer smo obisko- ogledom Čez mostove Savinje in laške-
povezani v turizmu. Letošnji svetov- valcem predstavili hišo in njeno okolico. ga potoka, kjer nam je vodnik predstavil
ni dan turizma je bil posebej namenjen Tekom celotnega dne so svoja vrata od-
premnoge laške mite. Po ogledu smo se
v Laški hiši še malce družili in poskušali
dobrote naše destinacije.
Slogan letošnjega svetovnega turiz-
ma je bil »Ponovni razmislek o turiz-
mu«, s katerim želi Svetovna turistična
organizacija (UNWTO) poudariti po-
men ravnanja v turističnih dejavnostih
za trajnostni in bolj vključujoč turizem.
Destinacija Laško je v sklopu Zelene she-
me slovenskega turizma v letošnjem letu
prejela platinasti znak Slovenia Green
Destination, ki je zagotovo dober poka-
zatelj, da smo na področju trajnostnega
razvoja turizma napredovali in hkrati za-
veza, da bomo po načelih trajnostnega
turizma nadaljevali tudi v prihodnosti.
STIK Laško
21