Page 21 - LaskiBilten_st92_zaSplet
P. 21

STIK















       POIŠČEŠ ZLATOLASKO,

       SPOZNAŠ ZLATO

       LAŠKO

                                               Primer promocijskega elementa kampanje Poiščeš zlatolasko, spoznaš zlato Laško
         Slovenska turistična organizacija je v
       aprilu objavila  Javni razpis za  sofinan-  (brez DDV). V sodelovanju s strokovnja-  dukta zdravje in dobro počutje vključuje
       ciranje aktivnosti promocije turistične   ki s področja digitalnega marketinga in
       ponudbe vodilnih turističnih destinacij   ključnimi deležniki na področju turizma   tudi predstavitev produktov z višjo doda-
       v Sloveniji v letu 2022, namenjen vodil-                                         no vrednostjo, primernih za zahtevnega
       nim turističnim destinacijam, s katerim   v destinaciji je bila lansirana inovativna   obiskovalca, ki išče  avtentična, lokalna
       se želi spodbuditi promocijo trajnostno   promocijska kampanja »Poiščeš Zlato-   in edinstvena doživetja in jih je mogoče
       naravnane turistične ponudbe in spod-   lasko, spoznaš zlato Laško«. Pripravljena   doživeti skozi vse leto. Doživetja so pred-
       buditi digitalno preobrazbo vodilnih de-  je bila krovna marketinška zgodba, krea-  stavljena na posebni pristajalni strani la-
       stinacij.                               tivna in komunikacijska zasnova ter po-  sko.info/zlato-lasko/.
         STIK Laško je kot nosilec razvoja in   sebna foto produkcija kampanje. Promo-     Skupna    vrednost    sofinanciranja
       promocije turizma vodilne destinacije   cijske aktivnosti so se izvajale v on-line   vseh destinacij iz naslova razpisa znaša
       Laško s prijavo projekta Promocija de-  (Facebook, Instagram, Google) in off-li-
       stinacije Laško v letu 2022 kandidiral na   ne (zunanje oglaševanje na mestnih pla-  1.200.000 €, delež sofinanciranja destina-
       prvem prijavnem roku in uspešno pri-    katih)  medijih na slovenskem in dveh    cij pa je enoten in znaša 90 % vseh upra-
       dobil  maksimalno  vrednost  dodeljenih   prednostnih tujih trgih  (Italija,  Avstri-  vičenih stroškov.
       sredstev sofinanciranja v višini 31.000 €   ja). Promocija poleg primarnega pro-                            STIK Laško






       SVETOVNI DAN                            razmisleku o tem, kako ravnamo s turiz-  prli tudi nekateri ponudniki iz promocij-

       TURIZMA V                               mom in v njem. V torek, 27. 9. 2022, je v   ske kampanje Odprta vrata Laškega, pri
                                                                                        katerih smo doživeli življenje na kmetiji
                                               Laškem potekalo celodnevno dogajanje
       DESTINACIJI LAŠKO                       z zanimivimi in poučnimi programi vo-    z razgledom, odšli na piknik, spremeni-
                                               denj in ogledov.                         li potek zgodovine s pomočjo tehnologije

         Svetovni dan turizma vsako leto kot      Najprej sta svoja vrata brezplačno od-  ter raziskovali zgodovino Laškega v sobi
                                                                                        pobega in z igro Unlock Laško. Svetov-
       praznik obeležuje vse ljudi, ki so s svojim   prla Muzej Laško s svojimi stalnimi raz-  ni dan turizma smo zaključili z vodenim
       delom, prijazno besedo in nasmehom      stavami in Laška hiša, kjer smo obisko-  ogledom Čez mostove Savinje in laške-
       povezani v turizmu. Letošnji svetov-    valcem predstavili hišo in njeno okolico.   ga potoka, kjer nam je vodnik predstavil
       ni dan turizma je bil posebej namenjen   Tekom celotnega dne so svoja vrata od-
                                                                                        premnoge laške mite. Po ogledu smo se
                                                                                        v Laški hiši še malce družili in poskušali
                                                                                        dobrote naše destinacije.
                                                                                           Slogan letošnjega svetovnega turiz-
                                                                                        ma je bil  »Ponovni razmislek o turiz-
                                                                                        mu«, s katerim želi Svetovna turistična
                                                                                        organizacija (UNWTO) poudariti  po-
                                                                                        men ravnanja v turističnih dejavnostih
                                                                                        za trajnostni in bolj vključujoč turizem.
                                                                                        Destinacija Laško je v sklopu Zelene she-
                                                                                        me slovenskega turizma v letošnjem letu
                                                                                        prejela  platinasti znak Slovenia Green
                                                                                        Destination, ki je zagotovo dober poka-
                                                                                        zatelj, da smo na področju trajnostnega
                                                                                        razvoja turizma napredovali in hkrati za-
                                                                                        veza, da bomo po načelih trajnostnega
                                                                                        turizma nadaljevali tudi v prihodnosti.

                                                                                                                   STIK Laško

                                                                                                                           21
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26