Page 22 - Laški bilten številka 102
P. 22
t urizem
t urizem
Za najmlajše obiskovalce smo organizirali Minifejst, kjer so se Prireditev so obogatile tudi Mažorete Laško, Laška pihalna
otroci lahko zabavali ob različnih igrah in delavnicah, kar je do- godba ter Pihalni orkester radeških papirničarjev, ki so s
datno popestrilo družinsko vzdušje na prireditvi. svojimi nastopi navdušili obiskovalce. Posebno zanimanje
so vzbudili starodobniki, ki so se s svojimi čudovitimi vozili
Večerni del prireditve je bil namenjen glasbi in zabavi. Obisko- predstavili na dogodku.
valci so uživali v nastopih skupin Polkaholiki in Vigor, dogaja-
nje pa so popestrili tudi Aktualova galama in Petkova pum- Pomemben del prireditve je bila tudi bogat srečelov ter stoj-
pa, ki sta poskrbelI za nepozabno vzdušje in ples do zgodnjih nična ponudba, kjer so lokalni ponudniki predstavljali svoje
jutranjih ur. izdelke in dobrote. Na stojnici so letos sodelovali tudi učenci
OŠ Antona Aškerca Rimske Toplice.
Prireditev Rimske so fejst 2024 sta organizirala TD Rimske
Toplice in AGM, d. o. o., ob pomoči KS Rimske Toplice in Ob-
čine Laško. Dogodek je še enkrat dokazal, kako pomembno
je sodelovanje celotne skupnosti pri organizaciji in izvedbi
takšnih dogodkov, ki bogatijo kulturno in družbeno življenje v
našem kraju.
Veselimo se že naslednjega leta, ko se bomo ponovno zbrali in
skupaj ustvarili nove nepozabne spomine na prireditvi Rimske
so fejst!
Miha Gartner
Vzdušje z večernega koncerta skupine Vigor Foto: Tanja Teraž Žaleznik
STIK Lašk o
STIK Lašk o
Pričenja se letošnja promocijska kampanja Odprta vrata Laškega/
Laško Open Points
Z majem se je pričela letošnja promocijska kampanja Odprta V letošnjo kampanjo je vključenih 27 raznolikih doživetij, ki
vrata Laškega/Laško Open Points, ki izpostavlja doživetja, pri- omogočajo pristna doživetja tako v mestu, kot tudi na pode-
jazna predvsem individualnim obiskovalcem. Kampanja traja želju. Med njimi so tudi doživetja, ki se ponašajo s certifikatom
vse do konca oktobra. kakovosti KBZ Okusiti Laško.
Glavni namen promocijske kampanje je predstavitev in dvig Ponudba je predstavljena na posebni pristajalni strani. V okvi-
prepoznavnosti turističnih ponudnikov in promocija doživetij ru kampanje, ki poteka tako v digitalnih kot tudi tiskanih medi-
po meri posameznika. Vključena so doživetja lokalnih turistič- jih, so nastale številne kreative, ki obiskovalce pozivajo k obisku
nih ponudnikov, ki jih lahko predvsem individualni obiskovalci in delitvi doživetij prek družbenih medijev z uporabo ključnikov
obiščejo po vnaprej znanem urniku, običajno brez predhodne #myLaško in #LaškoOpenPoints.
najave. STIK Laško
22