Page 21 - LaskiBilten_st86_NR
P. 21
STIK
izbranih živil, jedi in pijač, ki predstavlja- osvetlili in odkrili marsikatero skrivnost.
jo identiteto ter razpoznavnost gastro- Knjižno zbirko, ki je izšla v letu, ko je
nomije Slovenije. Živila, jedi in pijače so Slovenija ponosna nosilka naziva Evrop-
opisane z zgodbami, recepti in barvnimi ska gastronomska regija, je z založniškega
fotografijami. vidika predstavila glavna urednica založ-
Dr. Bogataj je izdatno predstavil tudi be Hart, Maja Jug Hartman. Izpostavi-
izbor jedi in pijač iz občine Laško, ki so la je, da to obsežno delo ne predstavlja
vključene v monografijo, in nadvse po- le pomembnega založniškega dejanja z
nosni smo, da je teh kar devet: Laška me- mednarodnim promocijskim značajem,
denka, Svatovska pogača, Žemeljna poti- ampak ima velik pomen tudi na drugih
ca, Kolinska ali furežna potica, Postrv na področjih, npr. v turizmu, vzgoji in izo-
jurkloštrski način, Laški lonec z lečo in braževanju, pomenu prehranske dedišči-
koprivami, Laško pivo, Zeliščni liker iz ne za sodobno prehrano idr.
52 zelišč in Eliksir dolgega življenja. Sko- V zaključnem delu dogodka je sledila
raj vse so nosilke certifikata kakovosti degustacija nekaterih jedi in pijač iz vrha
znamke Okusiti Laško. V pogovornem gastronomske piramide občine Laško.
večeru, ki je sledil predstavitvi knjižne
zbirke, so nekateri ponudniki vključe- Marina Bezgovšek, STIK
nih jedi in pijač zgodbe le-teh še dodatno Foto: Jaka Teršek
Laško se je predstavilo na 53. MOS-u
Celjski sejem, d. d., je med 15. in 19. septembrom 2021 or-
ganiziral že 53. sejem MOS, kjer se je uspešno predstavila tudi
destinacija Laško.
Po lanskoletnem premoru je bil sejem ponovno dobro obi-
skan. Lep obisk je beležila tudi destinacija Laško, ki se je tok-
rat predstavila na razstavnem prostoru Ministrstva za gospo-
darski razvoj in tehnologijo pod okriljem Slovenske turistične
destinacije (STO). Letošnja tema predstavitve slovenskega tu-
rizma je bila trajnostna gastronomija v luči naziva Slovenije kot
Evropske gastronomske regije 2021. Prednost pri predstavitvi
na stojnici slovenskega turizma so imele destinacije z znakom
Slovenia Green, ki so v letošnjem letu pristopile k izpolnjeva-
nju gastronomskega modula. Na razstavišču smo beležili dober
obisk, obiskovalci pa so izrazili velik interes za obisk naše desti-
nacije. obiskovalci odkrivali edinstvene zgodbe termalne vode, piva in
Destinacija Laško je na razstavišču predstavila novo butič- medu, hkrati pa so za butično kulinarično doživetje lahko tek-
no doživetje HoneyBrew Laško Tour, preko katerega so lahko movali v nagradni igri.
Na obisku v destinaciji Laško tudi Planet TV
Slovenska turistična organizacija (STO) je tudi v letošnjem
letu skupaj s številnimi partnerji pripravila osrednjo motivacij-
sko kampanjo »Zdaj je čas, Moja Slovenija«. Njen cilj je nav-
dušiti Slovence in Slovenke, da raziščejo lepoto naše države, kjer
preko večdnevnega oddiha v krajih po Sloveniji pripomorejo
tudi k spodbujanju okrevanja slovenskega turističnega gospo-
darstva.
Na pomoč jim je priskočila televizija Planet TV z rubriko
Planet na obisku, kjer televizijska ekipa vsako nedeljo predsta-
vljala počitniške ideje in manj poznana doživetja v destinaci-
jah. Destinacija Laško se je v oddaji predstavila 3. oktobra 2021
ob 18.15. Televizijska voditeljica Eva Cimbola je ob obisku od-
krivala termalna in medena doživetja Laškega. S svojo medeno
in termalno ponudbo sta se predstavila Thermana Laško ter Če-
belarstvo, lectarstvo in apiturizem Šolar. Poudarek je bil name-
njen doživetjem za družine, ki lahko v zeleni destinaciji Laško
resnično doživijo popolno izkušnjo.
21