Page 22 - LaskiBilten_st86_NR
P. 22
STIK
Odprta vrata Laškega - poletna predhodne najave. V ponudbi je bilo so nastale številne oglasne kreative, ki so
ponudba doživetij v destinaciji zbranih dvajset raznolikih doživetij, pri- obiskovalce pozivale k obisku in delitvi
Laško mernih za različne ciljne skupine. V sklo- svojih doživetij prek družbenih medijev
pu kampanje, ki je potekala v digitalnih z uporabo ključnikov #myLaško in #La-
Od pomladi do jeseni smo v STIK-u v in tiskanih medijih na slovenskem trgu, škoOpenPoints.
sodelovanju s turističnimi
ponudniki destinacije La-
ško izvajali promocijsko
kampanjo Odprta vrata
Laškega/Laško Open Po-
ints.
Namen kampanje je
predstavitev in dvig pre-
poznavnosti turističnih
ponudnikov in promoci-
ja doživetij v destinaci-
ji po meri posameznika.
Predstavlja programe tu-
rističnih ponudnikov po
vnaprej znanem urniku,
kar predvsem individual-
nim obiskovalcem mar-
sikje omogoča obisk brez
Promocijska kampanja Zavrti in med) in z njimi povezanimi doživetji - nudnikov produkta v destinaciji - Ther-
flaško. Obišči Laško! Pivocvetni potep, Escape Room Enigma- mane Laško in Rimskih term. Za namene
rium Laško, Gremo na pivo s pivovarjem, kampanje je bila zasnovana tudi poseb-
Pred vrhuncem poletne turistične se- Unlock Laško in divja eleganca na gra- na pristajalna stran Zavrti flaško. Obišči
zone smo v STIK-u pripravili odmevne- du Tabor Laško. Potekala je v on-line in Laško!, ki je med drugim spodbujala k
jšo promocijsko kampanjo z naslovom off-line medijih na slovenskem, avstrijs- sodelovanju v spletni nagradni igri za
Zavrti flaško. Obišči Laško!, z namenom kem in italijanskem trgu. Med pomemb- doživetja, vključena v kampanjo.
povečanja prepoznavnosti in konku- nimi aktivnostmi je bilo tudi sodelovan- Sredstva za izvedbo kampanje so izha-
renčnosti destinacije Laško in Slovenije je z vplivneži na družbenih omrežjih ter jala iz naslova »Javnega razpisa za so-
kot butične in trajnostno naravnane des- oglaševanje na billboardih na različnih financiranje aktivnosti promocije tu-
tinacije. lokacijah po Sloveniji. Pri slednjih smo ristične ponudbe vodilnih destinacij v
Kampanja je temeljila na ključnih pro- se osredotočili na promocijo produkta Sloveniji v letu 2021« Slovenske turis-
duktih destinacije (termalna voda, pivo zdravje in dobro počutje ter ključnih po- tične organizacije. STO s sofinanciran-
jem podpira promocijo
35 vodilnih destinacij,
med katere se skladno
s Strategijo trajnostne
rasti slovenskega turiz-
ma 2017-2021 uvršča
tudi Laško. STIK Laško
je kot nosilec razvoja in
promocije turizma vo-
dilne destinacije Laško
s prijavo projekta Pro-
mocija destinacije Laško
na domačem in tujih tr-
gih v letu 2021 kandidi-
ral na prvem prijavnem
roku razpisa in uspeš-
no pridobil maksimal-
no vrednost dodeljenih
sredstev sofinanciranja
v višini 31.000 €.
STIK Laško
22
22